مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

جنگل فندقلو نمین | جاذبه های گردشگری اردبیل

جنگل فندقلو نمین در خانقاه سفلی شهرستان نمین واقع شده و فاصله ی 25 کیلومتری با اردبیل دارد. این منطقه ی زیبا ، به دلیل داشتن هوایی مطبوع و خنک ، مراتع سرسبز و زیبا و جاذبه های گردشگری کم نظیر به عنوان یکی از گزینه های گردشگران در هنگام سفر به اردبیل میباشد. چرا که در فصل تابستان ، مسافران و گردشگران به دنبال منطقه ای خنک ، سرسبز و دنج هستند تا از آن برای سفر در تابستان دیدن کنند.

 

اگر قصد سفر به اردیبل یا شهرهای دیگر را دارید می توانید از طریق سایت گردشگری ایران

کجاست اقدام به رزرو اینترنتی محل اقامت مورد نظر خود کنید.

اینستاگرام

جنگل فندقلو نمین

جنگل فندقلو نمین

جنگل فندقلو در فاصله  10 کیلومتری شهرستان نمین که بخش بزرگی از آن در استان اردبیل و بخش کوچکی از آن هم در استان گیلان قرار دارد،  میباشد. منطقه ای تماشایی که در سال های اخیر شهرت بالایی داشته و دشت گل های بابونه آن هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود فرا میخواند. پل معلق مشگین شهر نیز از جمله مناطق گردشگری اردبیل است.

همچنین بخوانید :

خانه پروین اعتصامی در تبریز

خانه های روستایی طالقان

پل معلق مشگین شهر

مجموعه بقعه و مزارشیخ صفی الدّین اردبیلی

مناطق تفریحی جنگل فندقلو

از جمله امکانات تفریحی گردشگری موجود در استان اردبیل و شهرستان نمین میتوان به تله کابین حیران اشاره کرد که برای بسیاری از مسافران جالب بوده و تمایل دارند تله کابین حیران را تجربه کنند. این جنگل پر از درخت های میوه فندق، سیب وحشی، گوجه سبز، ازگیل ، به، تمشک و توت فرنگی میباشد که حتما شما را وسوسه میکند تا از این شهر و منطقه گردشگری زیبا دیدن کنید.

همچنین ذکر این نکته میتواند برایتان جالب باشد که دلیل این نامگذاری بر روی منطقه تفریحی فندقلو ، وجود درختان زیاد فندوق در این منطقه گردشگری اردبیل است.

جنگل فندقلو نمین

جنگل فندقلو نمین

چرا سفر به جنگل فندوقلو ؟

این منطقه گردشگری زیبا به عنوان یکی از مناطق تفریحی توریستی ایران _ اردبیل میباشد که در هنگام سفر به اردبیل و شهرستان نمین ، حیف است از آن دیدن نکنید. دشت فندوقلو به دشت های بابونه که این منطقه را پوشش داده است شهرت داشته و جشنواره گل های بابونه در این منطقه ی بسیار زیبا برگزار میگردد.

از جمله امکانات تفریحی جنگل فندوقلو ، میتوان به چشمه آبگرم، تله کابین و پیست اسکی روی چمن اشاره کرد که هرکسی را وسوسه میکند تا انرا تجربه نماید و سفر به اردبیل را با خاطرات شیرین تری سپری کند.

موقعیت جغرافیایی جنگل فندوقلو  در نزدیکی گردنه ی حیران میباشد که خود از مناطق بسیار زیبا و دلربا میباشد.

پیشنهاد مطالعه : جنگل ارسباران کجاست

چشمه-آبگرم-مشه-سویی-3

چشمه-آبگرم-مشه-سویی-3

آب گرم میشه سویی ، از جاذبه های گردشگری جنگل فندوقلو

همانطور که خودتان میدانید ، استان اردبیل دارای مجموعه های زیادی از آبگرم است که باتوجه به اهمیت آب درمانی ، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار میگیرد. منطقه گردشگری فندقلو نیز به عنوان یکی از مناظری که در هنگام سفر و اقامت در اردبیل با آن رو به رو میشوید ، دارای آب گرم میباشد.

آبگرم میشه سویی ، در میان جنگل های بکر و زیبای اردبیل هوس آب تنی را بر دل بسیاری از مسافران و گردشگران میاندازد و انها با استفاده از آب گرم میشه سویی ، سرشار از انرژی ، ارامش و لذت میشوند. وجود ابشاری در نزدیکی این آبگرم میشه سویی ، بر زیبایی این منظقه افزوده و انرا دلرباتر میکند.

پیشنهاد ما به شما اینست در هنگام سفر به این منظقه حتما دوربین عکاسی خود را به همراه داشته و سعی کنید مناظر دلربایی را از سفر به اردبیل ثبت نمایید. همچنین نسبت به اقامت در اردبیل و استفاده از جاذبه های دیدنی آن توجه لازم را داشته باشید.

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

 

نوشتهٔ قبلی
پل معلق مشگین شهر
نوشتهٔ بعدی
مسجد جامع تبریز | تصاویر

برچسب ها

, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست