مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

جنگل دالخانی | تصاویر

جنگل دالخانی کجاست؟

جنگل دالخانی در 30 کیلومتری جنوب شرق شهرستان رامسر استان مازندران قرار دارد.جنگل دالخانی با دارا بودن 600 هزار متر مساحت در ارتفاع 800 متری از سطح دریا یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین جنگل های شمال ایران به حساب میاید .جنگلی نیمه کوهستانی با طبیعتی خیره کننده که در اکثر زمان ها مه تمامی درختان  را در حصار خودگرفته است. دیدن جاده ای در میان آغوش سبز درختان تنومد که با صدای رقص باد،از شیفتگان خود استقبال میکنند و با نواز ش های خنک نسیم علاقه ی خود را به همگان نشان میدهد،هر کسی را مجنون و شیفته ی خود میگرداند. علاقه مندان به طبیعت زیادی،کیلومتر ها راه را طی میکنند تا تنها در این مکان به جنگل نوردی بپردازند و تجربه ای شیرین را برای خود به ارمغان اورند.جنگل دالخانی یا دالان بهشتی مکانی است برای احیای دوباره ی روح و جسم،شادابی درونی ،لذتی بی پایان و در آخر خاطره ای برای ابد ماندی .

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی

اینستاگرام

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی

این مکان جادویی سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود میکشاند به همین علت کارمندانی جهت رفاه حال گردشگران و تمیزی جنگل دراین مکان به خدمت رسانی مشغول اند.در هنگام سفر به این مکان رویایی از تمیز نگه داشتن آن دریغ نفرمایید.

پیشنهاد میکنم از مطلب دیدن فرمایید:

روستای جواهرده

انواع دیدنی ها و تفریحات در جنگل دالخانی

پیج 7شهیدان | شهدای ترور: در 15 خرداد سال 1361 ،8 تن از بیسجیان در یک خودرو لندرو مورد حمله ی گروهک تروریستی منافقان قرار گرفته و بجز یک نفر 7 تن دیگر به شهادت رسیدن.در آن روز جنگل دالخانی به جای صدای بلبلان و نسیم ،شنونده صدای گلوله ها بود. این اتفاق غم انگیز هیچ گاه از خاطر مردمان رامسر ناپدید نخواهد شد. به همین علت بنایی برای همیشه در خاطر ماندنشان احداث شده است که هر روز مورد بازدید و لطف گردشگران قرار میگیرد.روحشان شاد و یادشان گرامی.

جنگل دالخانی _پیج هفت شهید

جنگل دالخانی _پیج هفت شهید

سنتی سرا و رستوران: هنگام گردش و لذت بردن از این مکان خدادادی و زیبا اگر احساس گرسنگی کردید حتما به سنتی سرا ها و رستوران های محلی بین راهی  جنگل دالخانی  سری بزنید . در آن جا از چایی اتیشی،غذاهای محلی و میوه های جنگلی در فضایی ارامش بخش لذت ببرید و استفاده کنید.

جنگل دالخانی_ رستوران و سنتی سرا

جنگل دالخانی_ رستوران و سنتی سرا

جنگل دالخانی_ رستوران و سنتی سرا

جنگل دالخانی_ رستوران و سنتی سرا

جنگل دالخانی

جنگل دالخانیجنگل دالخانی

تفریحات مرسوم در جنگل دالخانی: به دلیل داشتن فضایی کاملا دلنشین و جذاب ورزشکاران زیادی جهت کوه نوردی و همینطور جنگل نوردی این مکان را مناسب میدانند. به همین خاطر در بیشتر فصول سال تورهای گردشگری و همینطور ورزشی زیادی را در جنگل مشاهده میکنید.

یکی دیگر از تفریحات لذت بخش در این دالان بهشتی عکاسی است.مه در میان درختان،تلالو خورشید از میان شاخ و برگ درختان پهن برگ همه و همه این امکان را برای زیباترین عکسها فراهم میکند. هم برای هنرمندان حرفه ای وهم برای تمامی طبیعت دوستانی که برای هم آغوشی با طبیعت به این مکان میایند،لحظات نابی را به ثبت میرساند.

 

بهترین زمان سفر به جنگل دالخانی

جنگل دالخانی مکانی است که در هر فصلی از سال زیبایی های خود را به نمایش میگذارد و از مجذوب کردن دست برنمیدارد.در بهار با نم نم باران ها و درختانی در آغوش مه ،در تابستان هنگامی که آب هوا شرجی و گرم است با خنکای درونی خود روح و جسم شما را تسخیر میکند،در پاییز او دفتری است از تمامی رنگ های زیبا با باران های متوالی و سردی نسبتا زیاد و اما او در زمستان هم دلبری میکند هنگامی که لباسی سفید به تن و شاخه های پوشیده شده از برف که  تاج های او میشوند همچون عروسی زیبا میدرخشد.جنگل دالخانی یکی از شگفتی ها آفرینش خداوندی است. ساعات خوشی را در این مکان برایتان ارزومندیم.

جنگل دالخانی _بهار

جنگل دالخانی _بهار

جنگل دالخانی _تابستان

جنگل دالخانی _تابستان

جنگل دالخانی _پاییز

جنگل دالخانی _پاییز

جنگل دالخانی _زمستان

جنگل دالخانی _زمستان

اقامت در جنگل دالخانی

اگر تمایل داشتید که مدت زمان بیشتری را در این مکان بمانید مکان هایی به نام کلبه های جنگی و همین طور خانه هایی اجاره ای  به همرا ویلا در روستای جنت رود بار و گرسماسر در دسترس میباشد.اگرهم مایل بوید در هتل های نزدیک جنگل دالخانی اقامت میکنید روی اقامت کلیک کنید.

جنگل دالخانی _کلبه جنگلی

جنگل دالخانی _کلبه جنگلی

جنگل دالخانی _هتل_ویلا

جنگل دالخانی _هتل_ویلا

آدرس و مسیر دسترسی به جنگل دالخانی

استان مازندران_ 30 کیلومتری جنوب شرق رامسر_جاده ییلاق جنت رودبار(سه راهی را به سمت راست برانید)_جنگل دالخانی .

*برای رفتن به جنگل دالخانی وسیله نقلیه عمومی دردسترس نیست برای همین از تاکسی تلفنی باید استفاده شود.

 

مناطق پیشنهادی:

تله کابین رامسر

پارک جنگی جوارم

 

 

                                                                        ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

         *اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.*

 

 

نوشتهٔ قبلی
کلبه جنگلی جوارم | پارک جنگلی جوارم | ایران کجاست
نوشتهٔ بعدی
معرفی شهر مشهد | جاهای دیدنی مشهد | تصاویر

برچسب ها

, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست