مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

5 مرکز خرید ساری | تصاویر

مراکز خرید ساری نیز برای بعضی از مسافران و گردشگران جذاب است. ساری یکی از بزرگ ترین، پرجمعیت ترین و پر رفت و آمد ترین شهرهای شمال کشور و همچنین مرکز استان مازندران است. مراکز خرید ساری مورد توجه اهالی منطقه و برخی مسافران می باشند.

برای افراد زیادی یکی از جذاب ترین قسمت های سفر، رفتن به مراکز خرید، دیدن و خریدن سوغاتی های مخصوص آن منطقه می باشد. آشنایی با مراکز خرید هر شهر قبل از مسافرت کردن به آن شهرها به شما کمک می کند تا در طول سفر در زمان خود صرفه جویی کنید و بدون آزمون و خطا به بهترین مراکز خرید بروید.

اگر می خواهید به ساری یا شهرهای دیگر سفر کنید می توانید از طریق سایت گردشگری ایران کجاست اقدام به رزرو اینترنتی محل اقامت مورد نظر خود کنید. شهر ساری دارای جاذبه های دیدنی متعدد و متنوع ای است. طبیعت زیبا، آب و هوای خوب، مراکز تفریحی و گردشگری متنوع و … سبب شده اند تا ساری یکی از پرطرفدارترین گزینه های انتخابی مسافران شمال کشور باشد. 

در این نوشته به معرفی تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید ساری پرداخته ایم. بنابراین در صورتی که شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

اینستاگرام

مرکز تجاری مفید، یکی از مراکز خرید ساری

مرکز تجاری مفید یکی از مراکز خرید ساری است که قدمت زیادی ندارد اما از مراکز خرید معروف ساری به حساب می آید. تمام لوازم مورد نیاز خود را می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. مرکز تجاری مفید ساری در میدان ساعت،ابتدای خیابان انقلاب قرار دارد. در خیابان انقلاب ساری یک مرکز تجاری دیگر نیز وجود دارد که مرکز خرید انقلاب نام دارد. مجتمع تجاری انقلاب به عنوان بورس پوشاک در ساری شناخته می شود. انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه را می توانید با قیمت های مناسب از این مجتمع تجاری تهیه کنید . علاوه بر پوشاک، کیف و کفش و سایر لوازم مورد نیاز نیز در مجتمع تجاری انقلاب ساری عرضه می شود.

تنوع اجناس و اقلام موجود در این مراکز خرید مناسب است و توانسته است هم نظر اهالی و هم نظر مسافران را خود جلب کند. در صورتی که به استان مازندران و شهر ساری سفر کردید، می توانید در کنار لذت بردن از جاهای دیدنی ساری از این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

بازار های محمود آباد

مراکز خرید مشهد

2- پاساژ الهیه، یکی از مراکز خرید ساری

مراکز خرید ساری

پاساژ الهیه

پاساژ الهیه ساری مدرن ترین و معروف ترین مرکز خرید در ساری است که طرفداران و مشتریان زیادی دارد. پاساژ الهیه در شش طبقه ساخته شده است. سه طبقه واحد های تجاری هستند و سه طبقه آن به پارکینگ اختصاص دارد. پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و بچگانه، کیف، کفش، لباس عروس، کت و شلوار، اسباب بازی ، ابزار و آلات موسیقی ، ساعت و جواهر ،  لوازم خانه و آشپزخانه در این مرکز تجاری به فروش می رسد.

علاوه بر این، فروشگاه گل نیز یکی از واحد های تجاری این پاساژ است. از امکانات رفاهی موجود در پاساژ الهیه ساری می توان پارکینگ و کافی شاپ و فست فود را نام برد. این پاساژ شیک و مدرن در خیابان قارن ساری ساخته شده است.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آلتون

3- مرکز خرید پردیس، یکی از مراکز خرید ساری

مراکز خرید ساری

مرکز خرید پردیس – ساری

مرکز خرید پردیس نیز یکی دیگر از مراکز خرید ساری است. این مرکز خرید بسیار معروف و پر طرفدار است. مرکز خرید پردیس بعد از دانشگاه آزاد ساری و در جاده دریا قرار دارد. نکته جالب این مرکز خرید دور بودن از هیاهو و شلوغی شهر است. می توانید اقلام برند را در مرکز خرید پردیس با قیمت تقریبا مناسب تهیه کنید.

در این مرکز خرید اقلامی مانند پوشاک زنانه و بچگانه،پوشاک مردانه،لوازم ورزشی، عطر و ادکلن و …. به فروش می رسد. ساعت کاری مرکز خرید پردیس بین ساعت های ده صبح تا یک ظهر و چهار بعد از ظهر تا ده و نیم شب است. رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

یکی از مهم ترین دلایل اغلب مسافران برای انتخاب ساری به عنوان مقصد سفرشان، دیدن دریا می باشد. همان طور که اشاره کردیم این مرکز خرید نیز در مسیر دریا قرار دارد. شما می توانید قبل و یا بعد از دیدن دریا سری هم به این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید ساری است بزنید.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

پارک جنگلی جوارم

بازار رضا مشهد

از دیگر مراکز خرید ساری و پاساژ های این منطقه می توان مرکز خرید مهر 1، پاساژ تقوی، پاساژ گل، پاساژ پرشیا، مرکز تجاری شهر، مجتمع تجاری اخوان، پاساژ سعدی و پاساژ چهل ستون را نام برد.

سوغات ساری چیست؟ 

یکی از جذابیت های مربوط مسافرت، سوغاتی های مخصوص هر استان یا شهر است. افراد زیادی در هر سفری که به شهر یا استانی جدید دارند، سوغاتی های مخصوص آن را منطقه به عنوان یادگاری سفر برای خودشان و یا عزیزانشان خریداری می کنند.

سوغات ساری

سوغات ساری

سوغاتی ها معمولا جدا از ارزش مادی، برای تمام افراد نوعی ارزش معنوی دارند. زیرا دادن سوغاتی به عزیزان نشان دهنده این است که ما در طول سفر خود به یاد آن ها نیز بوده ایم. همچنین این سوغاتی ها می توانند یادگاری های خوبی از مسافرت هایی باشند که ما رفته ایم و یادآور خاطراتی هستند که ما از هر سفر داشته ایم.

سوغات ساری اغلب شامل موارد زیر می شود :

  • کلوچه
  • عسل کوهی
  • رب انار
  • زیتون
  • صنایع دستی ساری شامل نمد، جاجیم، حصیر و …
سوغات ساری

سوغات ساری

سوغات ساری را می توانید از مراکز خرید ساری و همچنین بازار ساری خریداری کنید.

بازار ساری 

یکی دیگر از جاهای دیدنی ساری، بازار سنتی ساری است. در بازار ساری می توانید انواع سبزی های تازه محلی، تخم مرغ رسمی، ترشی، مربا، میوه و … را تهیه کنید و عطر و طعم فوق العاده آن ها لذت ببرید.

بازار ساری

بازار ساری

معمولا بازارهای محلی و سنتی مورد استقبال اغلب مسافران قرار می گیرند. انواع سوغات ساری شاملی سوغاتی های خوراکی مانند مربا، آلوچه، رب، ترشی و … و همچنین صنایع دستی مانند ظروف سفالی، محصولات حصیری، صنایع دستی نمدی و … را می توانید از بازارهای محلی و سنتی این شهر تهیه کنید. از جمله بازارهای معروف ساری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • بازار بزرگ امام رضا
  • بازار ترکمن
  • بازار ماهی فروش های ساری
  • بازارچه نرگسیه
  • بازار روز راه آهن ساری
بازار ساری

بازار ساری

جمع بندی

همان طور که توضیح دادیم ساری مرکز استان مازندران و شهری زیبا و دیدنی می باشد. در طول سفر به این شهر علاوه بر دیدن دریا می توانید دیدنی ها و جاذبه های گردشگری متنوع ای را ببینید و لذت ببرید. رفتن بازارهای سنتی و محلی این شهر زیبا نیز لذت زیادی دارد.

در این نوشته به معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید ساری پرداختیم. همچنین سوغات ساری را نیز مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد سفر به ساری را دارید و می خواهید در طول سفر خود، سوغاتی نیز تهیه کنید می توانید به بازار ساری و یا مراکز خرید این شهر بروید.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

جاهای دیدنی پل سفید

جاهای دیدنی زیراب

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ قبلی
بام مشهد کجاست | تصاویر
نوشتهٔ بعدی
رستوران معلق مشهد | تصاویر

برچسب ها

, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست