مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

رزرو بهترین هتل‌های یزد در رهینو

رزرو بهترین هتل‌های یزد در رهینو

یزد یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است و اگر تا امروز به این شهر سفر نکرده‌اید، بهتر است در تصمیم خودتان تجدید نظر کنید. برای رزرو بهترین هتل‌های یزد هم می‌توانید سراغ سایت رهینو بروید.

بادگیرهای سربه‌فلک کشیده، خانه‌هایی از دل تاریخ، بناهایی با معماری جذاب، فالوده و شیرینی‌های خوشمزه در کنار آداب و رسوم کهن، بخشی از هویت دارالعباده ایران است که برای سفری دل‌انگیز شما را به سوی خود فرامی‌خواند.

یزد یکی از متفاوت‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بی‌نظیر آن باعث شده است تا هر مسافر که پا به این شهر می‌گذارد، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کند. البته بد نیست حواستان باشد که با بی‌دقتی درانتخاب محل اقامت، شیرینی سفر به این شهر را به کام خودتان تلخ نکنید.

هزینه رفت و آمد و هزینه اقامت در برنامه سفر بیشترین مبالغ را به خود اختصاص می‌دهند و اگر نتوانید جای مناسبی برای اسکان چند روزه خودتان پیدا کنید، هم پولتان می‌رود و هم وقت و اعصابتان! به کمک سایت رهینو خیلی راحت می‌توانید از قبل محل اقامت خود را در هر شهری از جمله یزد با تخفیف ویژه رزرو کنید تا هیچ مشکلی نداشته باشید. اگر در تصمیم‌گیری هم تردید داشتید، بهترین کار این است که نظر کاربران و مسافران دیگر را بخوانید.

اقامت در بهترین هتل‌های یزد

یزد، شهری است که هنوز هم در گوشه گوشه آن می‌توان نشانه‌های بی‌شماری از اصالت و زندگی سنتی را به نظاره نشست. اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌ها و حتی هتل‌های سنتی این شهر حسابی پرطرفدار هستند و اگر می‌خواهید چند صباحی از زندگی ماشینی فاصله بگیرید، سفر یزد در اولویت‌تان باشد. البته به این معنی نیست که این شهر یا هتل‌هایش از مدرنیته فاصله دارند و نمی‌توانید بهترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در آنها پیدا کنید.

رزرو هتل داد یزد

هتل داد یزد

یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین هتل‌های سنتی یزد، هتل 4 ستاره داد است که جلوه زیبای آن در روز و شب، اقامتی رویایی را برای شما رقم می‌زند. این هتل که در واقع 13 سال از تاسیس آن می‌گذرد، قدمتی 90 ساله دارد و پیشتر یک بنگاه باربری در دل شهر 3 هزار ساله یزد بوده است.

بی‌تردید هتل داد یزد یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز اقامتی سنتی در ایران است که نه‌تنها مسافران داخلی، بلکه گردشگران خارجی همیشه به نیکی از آن یاد می‌کنند. بهترین امکانات مدرن را می‌توانید در دل معماری سنتی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل تجربه کنید.

اگر هنوز برای رزرو هتل داد یزد تردید دارید بد نیست کمی بیشتر با امکانات این هتل جذاب و دیدنی آشنا شوید:

  • استخر سرپوشیده
  • سونا
  • جکوزی
  • روم سرویس 24 ساعته
  • اتاق ماساژ
  • تاکسی سرویس
  • رستوران و کافی‌شاپ سنتی با انواع خوراکی‌های ایرانی و فرنگی
  • سالن و تالار برای مراسم‌های مختلف

برای اقامت در این هتل هر زمان که بخواهید می‌توانید خیلی راحت از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهینو اقدام کنید تا یکی از 88 اتاق و سوئیت هتل داد یزد میزبان شما باشد.

رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

اگر به دنبال بهترین اقامت در تنها هتل 5 ستاره یزد هستید، رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد بهترین انتخاب شماست. همان‌طور که از نام هتل برمی‌آید، این مرکز یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های پارسیان است که در دیگر شهرهای ایران نظیر تهران، بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها را دارند.

هرآنچه که از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید می‌توانید در هتل پارسیان صفائیه یزد پیدا کنید. در معماری این هتل از همان سبک سنتی متداول و مشهور یزد الهام گرفته شده است، ولی بهترین و جدیدترین امکانات رفاهی را می‌توانید در آن پیدا کنید. این مجموعه شامل سه قسمت هتل جدید، قدیم و فاز می‌شود.

از جمله امکانات جذاب این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، گیم نت، پارک بازی کودکان، اتاق ویژه توانیابان، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجاری، سالن و تالار و… اشاره کرد.

رزرو هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیر الممالک

یکی از سنتی‌ترین مراکز اقامتی یزد هتل 4 ستاره مشیرالممالک است که به عنوان اولین هتل باغ سنتی ایران از سال 1382 فعالیت خود را در باغی دلگشا آغاز کرده است. البته این هتل هم به تجهیزات مدرن و امکانات رفاهی پیشرفته مجهز شده است تا اقامتی بی‌نظیر را برای شما رقم بزند.

این هتل بهترین دسترسی را به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری معروف یزد مانند میدان امیرچخماق، موزه آ، باغ دولت‌آباد و… دارد. جالب است بدانید این مرکز اقامتی زبا در فهرست آثار ملی ایران هم ثبت شده است.

شاید هنوز برای رزرو این هتل به جمع‌نرسیده باشید، ولی اگر نگاهی به امکانات آن بیندازید، بدون‌شک نظرتان تغییر خواهد کرد:

  • رستوران و کافی‌شاپ با انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی
  • چایخانه سنتی
  • باغ
  • کافی نت
  • روم سرویس 24 ساعته
  • اینترنت بی‌سیم

بهترین هتل‌های یزد کدامند

از آنجایی که یزد یکی از مقاصد گردشگری جذاب در ایران است، در تمام روزهای سال شاهد حضور گردشگران ایرانی و خارجی در این شهر هستیم. به همین دلیل می‌توانیم انواه مراکز اقامتی و بهترین هتل‌ها را در یزد ببینیم. بیشتر هتل‌های این شهر از معماری سنتی و باشکوه در کنار بهترین و جدیدترین امکانات رفاهی بهره می‌برند.

بدون‌شک هر کدام از این مراکز با توجه به کلاس کاری خود، بودجه شما و ماهیتی که دارد، امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در بهترین هتل‌های یزد اقامت داشته باشند. بهترین هتل‌های این شهر شامل موارد زیر است:

  • هتل داد
  • پارسیان صفائیه
  • فهادان
  • مشیرالممالک
  • هتل راه و ما
  • ارگ جدید
  • هومان
  • آنتیک ملک التجار

رزرو هتل‌های یزد در رهینو

در روزگاری که همه کار را می‌توان آنلاین انجام داد، اینکه بخواهیم تازه بعد از رسیدن به مقصد به فکر رزرو هتل یا اسکان باشیم دیگر پذیرفته نیست. اگر برنامه سفر یزد دارید، خیلی راحت و سریع می‌توانید بعد از ورود به سایت رهینو، هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهر را پیدا کنید. بعد از بررسی امکانات، هزینه‌ها، قوانین، موقعیت مکانی و سهولت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم، می‌توانید به صورت آنلاین یکی از بهترین هتل‌های یزد را رزرو کنید.

اگر هزینه‌ها و صرفه‌جویی در سفر خیلی برایتان مهم است، با رزرو هتل‌های یزد در رهینو نه‌تنها می‌توانید تخفیف‌های شگفت‌انگیز بگیرید، بلکه می‌توانید در بهترین جاها اقامت داشته باشید. ضمن اینکه تمام امکانات محل اسکان در کنار تصاویر و توضیحات کامل مربوط به هرکدام به صورت کامل درج شده است تا بتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید.

نوشتهٔ قبلی
معرفی هتل بزرگ شیراز
نوشتهٔ بعدی
آیا خوردن نان بهتر از برنج است؟

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست