مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

آیا خوردن نان بهتر از برنج است؟

نان بهتر است یا برنج؟

رژیم غذایی ما بسته به نیازهای مغذی ما مانند انگیزه های افزایش وزن ، تمرکز روی غذاهای انرژی زا ، هدف از کاهش وزن و موارد دیگر متفاوت است. رژیم غذایی هند به طور عمده خرید برنج هندی و دودی و نان های هندی همراه با چاشنی هایی مانند گندم ، سالاد ، چیتنی و موارد دیگر تمرکز دارد. با این حال ، به دلایل مختلف افزودن نان به عنوان قسمت اصلی رژیم غذایی نسبت به برنج ، بسیار سالم تر است –

1) کاهش وزن

نان ها نسبت به برنج کالری کمتری دارند و از این رو در روند طولانی مدت به کاهش وزن کمک می کند. مطالعات نشان می دهد افرادی که نان را نسبت به برنج انتخاب کرده اند با مقدار قابل توجهی وزن کم کرده اند. همچنین ثابت شده است که باعث شده است کمتر در معرض بیماری های قلبی ، ذخیره چربی ناسالم ، دیابت و موارد دیگر باشند.

2) الیاف

نان ها وقتی با غلات کامل تهیه می شوند از نظر فیبر بسیار مغذی تر هستند. فیبر برای دستگاه گوارش مفید است ، بیماری های قلبی را محدود می کند و در حفظ وزن کمک می کند. توصیه می شود که زنان حدود 25 گرم و مردان حدود 38 گرم فیبر مصرف کنند.

3) سبک تر از طبیعت

نان ها ، برخلاف برنج ، ماهیت کمی دارند و بعد از خوردن غذا خستگی سنگینی بر جای نمی گذارند. هنگامی که برنج مصرف می شود ، به دلیل محتوای نشاسته ، احساس خواب آلودگی ایجاد می شود. نان ها نشاسته و چربی کمتری دارند و از این رو سبکتر و خوش طعم تر هستند.

4) تنوع زیادی-

تعداد زیادی نان از نظر نوع ، طعم ، غذاها و موارد دیگر وجود دارد. اگرچه برنج نیز انواع خاص خود را دارد ، نان ها از تنوع بسیار بیشتری برخوردار هستند. نان ها را می توان از نظر طعم ها ، غذاها ، روش های آماده سازی و موارد دیگر دسته بندی کرد.

5) خوشمزه-

نان ، به دلیل انواع آن ، حتی اگر ساده باشد بسیار لذیذتر است. از طرف دیگر ، برنج ، مگر اینکه طعم دار باشد ، نمی تواند به صورت ساده خورده شود. نان ها همچنین می توانند در هر زمان از روز به عنوان صبحانه، ناهار / شام ، یا حتی میان وعده میل شوند.

آیا شما عاشق نان هستید؟

 

نوشتهٔ قبلی
رزرو بهترین هتل‌های یزد در رهینو
نوشتهٔ بعدی
چه زمانی بهترین تجربه فروش خودرو را خواهید داشت ؟

برچسب ها

, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست