مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

چرا برای اجاره ویلا در کران، به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

کردان منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا در اطراف تهران است که امروزه به لطف تنوع بالایی از انواع ویلاهای لوکس و دیدنی، در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار گشته و اگر برای سپری کردن اوقات فراغت و چند روزی دوری از روزمرگی، به دنبال منطقه ای بی نظیر با طبیعتی زیبا هستید، کردان بی شک انتخاب مناسبی خواهد بود. اما محبوبیت بالا باعث شده یکی از دغدغه های گردشگران، اجاره ویلا در کردان باشد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، انواع ویلاهای منطقه و همچنین جاهای دیدنی آن بیشتر آشنا شوید.

 

چرا برای اجاره ویلا در کران، به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

نگاهی به تاریخچه کردان

کردان در گذشته های دور، تنها یک روستا بود که چندان هم مورد اهمیت قرار نداشت و همچنین، تا سال 1385، کردان یکی از روستاهای شهرستان چندار بود اما در آن سال، تقسیمات کشوری صورت گرفته باعث شد کردان جزئی از شهرستان ساوجبلاغ شود و بعد از اینکه پایتخت نشین ها با این روستای جذاب بیشتر آشنا شدند، کردان به مهم ترین قطب اقتصادی شهرستان سوجبلاغ تبدیل شید.

هر روزی که بر محبوبیت کردان افزوده میشد، گردشگران با چالشی بزرگ روبرو می شدند چراکه تقاضا برای اجاره ویلا در کردان بالا بوده و در کنار آن، تنوع ویلا در این منطقه به مراتب محدود بود اما این موضوع باعث شد تا سرمایه گذاران بسیاری وارد کردان شده و با ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه، تا حدودی این چالش را رفع کنند اما امروزه، کردان به منطقه ای تبدیل شده که با ویلاهای لوکس و دیدنی اش شناخته می شود.

اجاره ویلا در کردان و هر آنچه که باید بدانید

به لطف تنوع بالا از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف، کردان پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای می باشد و چه به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان باشید یا میخواهید هزینه ای قابل توجه برای اقامت در ویلاهای لوکس و دیدنی منطقه بپردازید، همواره متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه ها در منطقه وجود دارد.

همانطور که میدانیم، هزینه اقامت یکی از مهم ترین فاکتورهای سفر به شمار میرود و گردشگران بسیاری هستند که میخواهند با پرداخت هزینه ای کم، در ویلاهایی با امکانات مطلوب اقامت داشته باشند. اگر به دنبال ارزان ترین اقامتگاه ها در منطقه هستید، اجاره سوئیت در کردان می تواند انتخاب مناسبی باشد. در صورتی که علاقه مند به برخورداری از امکانات بیشتر هستید، می توانید با پرداخت هزینه بیشتر در میان تنوعی از ویلاهای عادی و خوش قیمت، بهترین را انتخاب کنید.

همواره در نظر داشته باشید تعداد سوئیت های کردان بسیار محدود می باشد و از طرفی، به دلیل قیمت پایین نرخ اجاره روزانه آن ها، طرفداران بسیاری داشته و در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به سرعت رزرو داده می شوند که پیشنهاد می شود از چند روز قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر اقدام کنید. همچنین این نکته را هم بدانید جدا از نوع ویلاها و امکانات آن ها، تمامی ویلاهای کردان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه نرخ ثابتی دارند اما این نرخ در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

 

چرا برای اجاره ویلا در کران، به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

اجاره ویلا استخردار در کردان طی روزهای گرم و سرد سال

کردان منطقه ای ییلاقی است و همواره در نیمه اول سال، آب و هوای دلنشینی بر منطقه حاکم می باشد. از طرفی، میدانیم که کردان را با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود. در نیمه اول سال، تقاضا برای اجاره ویلا در کردان استخر روباز بالا خواهد بود چراکه از نظر گردشگران، استخرهای آبسرد زیر آفتاب سوزان بسیار جذاب هستند اما با فرا رسیدن فصل پاییز، دیگر کسی نمی تواند در هوای سرد کردان وارد استخرهای آبسرد روباز شوند.

با فرا رسیدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان سردترین روزهای خود را سپری می کند. هوا بسیار سرد و سوزناک شده و شاهد بارش شدید برف و باران در منطقه هستیم. در این ایام، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و از نظر گردشگران، استخرهای آبگرم در هوای سرد کردان بسیار جذاب تر از استخرهای آبسرد در هوای گرم هستند. همچنین در نیمه دوم سال، تقاضا برای اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم سرپوشیده بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود.

 

چرا برای اجاره ویلا در کران، به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

لوکس ویلا، تجربه ای متفاوت از اجاره ویلا در کردان

آخر هفته ای فرا رسیده یا تعطیلاتی چند روزه در  پیش رو قرار دارد و شما، کردان را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی خود انتخاب کرده اید. در کردان تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد و می توانید تنها با یک تماس، از کارشناسان لوکس ویلا بهترین مشاوره برای رزرو ویلا در کردان و پیدا کردن بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه را داشته باشید. همچنین لوکس ویلا سعی کرده با حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا در کردان را ارائه دهد.

از طرفی، امروزه که کرونا در همه جای کشور پرسه می زند، یکی از دغدغه های گردشگران به غیر از بازدید از جاذبه های گردشگری کردان، پیدا کردن اقامتگاه های ضدعفونی شده است لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که به صورت روزانه در مناطق شلوغی همچون کردان اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا سفری بی دغدغه و خاطره انگیز را برای گردشگران رقم زند. اگر شما هم دنبال اجاره ویلا هستید میتوانید از پاکیزکی ویلا و ضد عفونی بودن آن خیالی راحت داشته باشید

 

 

نوشتهٔ قبلی
چرا برای سفر به مشهد از تور مشهد با قطار استفاده کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
اجاره سوئیت، مسافرخانه و منزل در چابهار با قیمت عالی + عکس های جدید چابهار

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست