مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

دسته گل قیفی هدیه ای زیبا، خاص و با قیمت مناسب

دسته گل قیفی هدیه ای زیبا، خاص و با قیمت مناسب

دسته گل قیفی هدیه ای زیبا، خاص و با قیمت مناسب

برای برخی افراد هدیه دادن و برای برخی دیگر هدیه گرفتن پروسه ای لذت بخش است اما همه افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن گل را دوست دارند. برخی افراد هم، در کنار هدیه اصلی خود تقدیم دسته گلی پیش از پیشکش هدیه اصلی را لذت بخش می دانند. در هر حال گل و به خصوص دسته گل قیفی که موضوع مورد بحث این مقاله است می تواند هدیه ای در نوع خود خاص، زیبا و همچنین با قیمت مناسب باشد. البته در طراحی و تزیین دسته گل قیفی نیز بایستی به برخی نکات از جمله بروز بودن متد گل آرایی و … دقت نمود تا نتیجه نهایی کار از نظر مشتری رضایت بخش باشد.

اگر می خواهید خودتان دسته گل درست کنید، در قدم اول باید با وسایل تزئین دسته گل آشنا شوید. با مراجعه به سایت chikav.ir می توانید با 11 ابزار مختلف برای گل آرایی دسته گل و کاربرد آنها آشنا شوید.

دسته گل قیفی سفید و سرخ برای مناسبت ها

دسته گل قیفی شکل به رنگ های مختلف را می توان در مناسبت های مختلف به عزیزان هدیه داد. این هدیه، هدیه ای زیبا و خاص است که مورد استقبال افراد زیادی واقع می شود. دسته گل قیفی به رنگ سفید و با تعداد شاخه گل زیاد را غالبا در مناسبت هایی چون خواستگاری پیشکش می کنند و دسته گل قیفی سرخ رنگ با تعداد شاخه های کم غالبا برای هدیه دادن در مناسبت هایی چون ولنتاین مناسب است.

هر چند که این موضوع بستگی به سلیقه مشتری دارد و دسته گل قیفی بزرگ و سرخ رنگ را نیز برای مناسبت هایی چون خواستگاری می توان خریداری کرد اما در اغلب موارد برای مراسمات مربوط به خواستگاری و عروسی تهیه دسته گل دارای شاخه گل های رز یا هر گل دیگری به رنگ سفید مناسب تر است. برای تقدیم کردن گل به مادر نیز در روز مادر تهیه دسته گل قیفی سفید یا سرخ می تواند بسیار مناسب و لاکچری باشد.

برای مراسماتی چون خواستگاری و بله برون، دسته گل رز با قیف طلایی بهترین انتخاب است. طراحی دسته گل رز با قیف طلایی را هم می توان بدین صورت انجام داد که گل های دسته گل با قطری بزرگتر از دهانه قیف قرار گیرند و هم گل ها هم ارز با دهانه قیف باشند. اغلب عروس خانم هایی که همراه با آقای داماد خود برای سفارش دسته گل خواستگاری یا بله برون به باغ گل ها و مراکز عرضه کننده انواع گل مراجعه می کنند دسته گل رز سرخ یا سفید با قیف طلایی را که تعداد شاخه های آن زیاد و لاکچری باشد و طراحی شاخه گل ها به صورت هم ارز با دهانه قیف انجام شود، انتخاب می کنند. بر روی قیف طلایی دسته گل رز نیز هم می توان از انواع روبان با طراحی های متفاوت استفاده کرد و هم آن را به همین صورت و بدون روبان طراحی نمود.

اغلب مشتریان خوش ذوق و افراد حرفه ای در زمینه گل آرایی در مورد تزیین و طراحی دسته گل رز با قیف طلایی ذوق و سلیقه خاصی نشان داده و به جزئیات توجه ویژه ای می کنند که این موضوع می تواند در جذابیت نهایی کار تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال در استفاده از گل رز های به رنگ آبی می توان برای طراحی یک دسته گل لاکچری از روبانی آبی و درست به همان رنگ گل ها نیز بر روی قیف دسته گل استفاده کرد، استفاده از پاپیون قرمز در مورد تزئین دسته گل دارای رزهای قرمز و استفاده از خرس کوچک دارای روبان صورتی پیچیده به دور قیف دسته گل دارای گل های صورتی از جمله جزئیاتی هستند که می توانند در حالت کلی باعث شیک تر و لاکچری تر به نظر رسیدن دسته گل شوند.

دسته گل قیفی کریستالی می تواند دسته گل عروس لاکچری باشد

عروس خانم های خاص مسلما در مورد انتخاب دسته گل نیز به دنبال دسته گل عروس خاص هستند. طراحی و تزیین دسته گل قیفی کریستالی نیازمند تجهیزات خاصی همچون گل های کریستالی، مروارید، شکوفه، نوارهای سنگی و … است. ساخت دسته گل قیفی کریستالی نیاز به آشنایی با فنون و چگونگی طراحی آن به صورت تخصصی دارد.

دسته گل قیفی کاغذی کاردستی جذابی می تواند باشد

 

دسته گل قیفی کاغذی کاردستی جذابی می تواند باشد

 

دسته گل قیفی کاغذی کاردستی جذابی می تواند باشد

دسته گل قیفی می تواند از جنس کاغذی نیز باشد؛ این کادوی جذاب را می توان هم به صورت آماده و هم به صورت کاردستی تهیه کرد. افراد علاقمند به تهیه کاردستی و کارهای تزیینی می توانند آن را در خانه نیز با فراهم کردن وسایل لازم تهیه کنند. البته در این مورد یعنی با استفاده از کاغذهای رنگی غالبا دسته گل رز قیفی تهیه می شود. دسته گل قیفی کاغذی دارای گل های رز قرمز کاغذی همراه با مقداری شکلات، یک خرس عروسکی و هدیه ای بسته به سلیقه مشتری می تواند یک پکیج جذاب ولنتاین را فراهم کند.

قیمت و خرید دسته گل قیفی

 

قیمت و خرید دسته گل قیفی

قیمت و خرید دسته گل قیفی

قیمت دسته گل قیفی می تواند با توجه به چندین فاکتور تعیین شود. در حالت کلی نوع و تعداد شاخه های گل مورد استفاده برای طراحی و تهیه دسته گل قیفی مهم ترین عامل در تعیین قیمت دسته گل قیفی است. علاوه بر این جنس قیف یا ورقه ای که به صورت قیفی شکل برای تهیه دسته گل در می آید، تزئینات اضافی دسته گل و … نیز در تعیین قیمت نهایی انواع دسته گل قیفی تاثیرگذارند.

در حالت کلی قیمت دسته گل قیفی نسبت به انواع باکس گل و سایر دسته گل های دارای شاخه گل های زیاد، در اغلب موارد مناسب تر است. علاوه بر این از آنجایی که دسته گل قیفی را می توان با کمترین تعداد شاخه گل و حتی یک شاخه گل تا چندین و چند ده شاخه گل تهیه کرد می توان گفت که در این مورد دست فروشنده و طراح برای طراحی دسته گلی متناسب با بودجه مدنظر خریدار باز است. دسته گل های قیفی غالبا با استفاده از گل های طبیعی طراحی می شوند اما هستند کسانی که سفارش طراحی دسته گل قیفی دارای گل های مصنوعی را نیز می دهند.

دسته گل قیفی دارای گل های زیبا و تازه و با طراوت هدیه ای شیک و لاکچری است که می تواند در انواع مناسبت ها همچون روز زن، روز مادر، روز تولد، روز ولنتاین و … هر کسی را که هدیه را به او پیشکش خواهید کرد شگفت زده و خوشحال کند.

کلام آخر

در دنیای مدرن امروز، دسته گل (bouquet) یا بوکت گل یک تکنیک منحصر به فرد، در عین حال ساده  برای آماده سازی یک کادو بی نظیر برای مناسبت های مختلف است. قدمت این کلمه فرانسوی به ۴۹۰ سال قبل میلاد مسیح باز میگردد که از آن زمان تاکنون رسم پرت کردن دسته گل عروس نیز بنا نهاده شد. دسته گل، با عقبه ای که دارد جزو جدانشدنی گلفروشی های دنیاست و در میان انواع دیزاین های گل هنوز هم طرفداران دو آتیشه خود را دارد.

هدف دسته گل های ما در آغوش گرفتن عزیزان شما و شاد کردنشان از طرف شماست.

نوشتهٔ قبلی
ویژگی های یک آپارتمان خوب و نکات اجاره خانه روزانه در تهران
نوشتهٔ بعدی
سوغات مشهد

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست