مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

ادکلن ادو تویلت یا ادو پرفیوم ؟!!

انتخاب بین ادکلن ادو تویلت یا ادو پرفیوم ؟!! کار ساده ای نیست.  بسیاری از کاربران به سختی می توانند راه خود را پیدا کنند و بنابراین بطری مناسب را انتخاب می کنند. برای درک بهتر چه چیزی از آنها متفاوت است و استفاده هوشمندانه از آنها ، باید در مورد ترکیب و عملکرد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید زیرا تفاوت در غلظت محصول است. بنابراین ، کدام یک را باید بین ادو تویلت ، ادو پرفیوم  انتخاب کنید؟ ما در این مطلب در فروشگاه اینترنتی قشم اینورا به شما می گوییم.

 

کنسانتره چیست؟

کنسانتره اساسی مخلوطی از مواد خام خالص (روغنهای اساسی ، مواد طبیعی طبیعی و / یا مواد مصنوعی) است که برای تسهیل تبخیر آن در الکل رقیق می شود. غلظت با درصد رقت کنسانتره در الکل داده می شود. از آنجا که هیچ قانونی در این مورد وجود ندارد ، غلظت آن بسته به مارک یا رایحه متفاوت است.

اینستاگرام

 

ادکلن و عطر

فرمول هر ادکلن ، و در نتیجه کنسانتره اصلی آن ، برای همه غلظت ها یکسان است. عطر ، همچنین به عنوان عصاره شناخته می شود غلیظ ترین ماده آماده سازی است ، با درصدی بین 15 تا 30٪ مواد اولیه رقیق شده در الکل. این آماده سازی حاوی آب نیست. ادوپرفیوم دارای درصدی از اسانس ها بین 10 تا 15 درصد است. ادو تویلت با درصد بین 8 تا 10 درصد کمترین محلول غلیظ باقی مانده است.نسبت این مخلوط شدت عطر و همچنین نام اختصاص داده شده به محلول را تعیین می کند.

 

قشم اینورا

هنگام استفاده از عطر ، آب و الکل تبخیر می شود و فقط مواد معطر روی پوست باقی می ماند.از آنجا که عطر غلیظ ترین محلول است ، بوی آن قوی تر و سرحال است و فقط به چند لمس نیاز است. اطمینان حاصل کنید که آن را به ندرت روی نواحی از پوست که گرما در آن متمرکز است قرار دهید (چند نقطه نبض): چند قطره پشت گوش ، روی خط گردن ، روی مچ ها یا آرنج ها. ماندگاری این عطر یک روز کامل و حتی بیشتر خواهد بود. ترکیب غلیظ آن باعث می شود این محصول شدیدتر و لوکس تر شود ، بلکه گران تر نیز باشد. حال سوال اصلی مطرح می شود: ادکلن ادو تویلت یا ادو پرفیوم ؟!!

 

ادو تویلت Eau de toilette : تازگی و اختیار

به لطف غلظت نسبتاً کم ، سبک بودن ، ظرافت و شادابی آن مشخص می شود. ترکیب آن بر روی پوست عمل نیرو بخشی دارد. ماندگاری از ادوپرفیوم کم تر بوده ، اغلب در فصل تابستان ترجیح داده می شود. با این حال ، ادو تویلت بارها و بارها در طول روز باید دوباره استفاده شود.

برای دیدن دیگر محصولات آرایشی و زیبایی از این بخش اقدام کنید.

 

ادو پرفیوم eau de parfum : متحد با دوام غلظت

انتشار و شدت ماندگاری آن کاملاً متناسب با استفاده روزانه است. ماندگاری و پخش بوی بالا و عالی که دارای خط بوی مناسب است . می توانید در تمام طول روز به آن اعتماد کنید ،  شاید لازم باشد دو بار در روز استفاده کنید . مثلا در طول رروز عصر ادکلن ادو پرفیوم اسپری کنید تا کل روز پوشیده شود و حس تازگی به شما دست خواهد داد . حال انتخاب بین ادکلن ادو تویلت یا ادو پرفیوم ؟!!با شماست.

نوشتهٔ قبلی
نکات مهم در خرید ساعت های کوهنوردی
نوشتهٔ بعدی
بهترین هتل مشهد از نظر مسافران

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست