مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

مادرید، پایتخت پر جنب و جوش اسپانیا، با تلفیقی بی‌نظیر از تاریخ، فرهنگ، هنر و زندگی مدرن، مقصدی جذاب برای گردشگران سراسر جهان است. سفر به مادرید، گویی گذر در صفحات تاریخ است، از کاخ سلطنتی باشکوه و موزه‌های مشهور گرفته تا خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و میدان‌های پرشور و حال. در کنار این‌ها، مادرید بهشت خریداران نیز هست، با مراکز خرید متنوع و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای. در این مطلب شما را با معروف‌ترین مراکز خرید مادرید آشنا خواهیم کرد.

معرفی مادرید

مادرید، سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا، با جمعیتی بالغ بر ۳. ۲ میلیون نفر، در مرکز اسپانیا واقع شده است. این شهر، پایتخت سیاسی و اقتصادی اسپانیا و محل استقرار دولت و خاندان سلطنتی این کشور است. مادرید به عنوان مرکز فرهنگی اسپانیا، میزبان موزه‌های مشهور جهان مانند موزه پرادو، موزه ملکه صوفیا و موزه باستان‌شناسی ملی است.

جالب است بدانید درخت توت فرنگی و یک خرس در کنار آن نماد رسمی مادرید به شمار می‌آید. البته این مجسمه در سال ۱۳۶۷ توسط یک هنرمند به نام آنتونیو ناوارو سانتافه ساخته شده است که در میدان دروازه خورشید مادرید قرار دارد. باشگاه کهکشانی رئال مادرید نیز از دیگر مواردی است که ذهن هر فوتبال دوستی را به سمت مادرید سوق می‌دهد. اگر اهل فوتبال هستید، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را هم فراموش نکنید و از آن دیدن کنید.

اینستاگرام

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

بهترین زمان سفر به مادرید

بهترین زمان سفر به مادرید، به سلیقه و اولویت‌های شما بستگی دارد. اگر به دنبال آب و هوای گرم و آفتابی هستید، فصل بهار و تابستان (از اواسط فروردین تا اواسط مهر) بهترین زمان برای سفر به مادرید است. در این فصل‌ها، میانگین دمای هوا بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است و می‌توانید از گشت و‌گذار در فضای باز لذت ببرید.

اگر به دنبال سفری ارزان‌تر هستید، فصل پاییز و زمستان (از اواسط مهر تا اواسط فروردین) را انتخاب کنید. در این فصل‌ها، قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هوا در این فصل‌ها سرد و گاهی برفی است.

ویژگی‌های مادرید

مادرید، شهری پر از تضاد و تناقض است. در این شهر، خیابان‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ها در کنار بنا‌های تاریخی و محله‌های سنتی قرار گرفته‌اند. مادرید، به عنوان پایتخت فوتبال اسپانیا، شور و هیجان وصف‌ناپذیری را در روز‌های برگزاری مسابقات فوتبال تجربه می‌کند.

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

مادرید، بهشت خریداران است و مراکز خرید متنوعی را برای هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌دهد.

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

معروف‌ترین مراکز خرید مادرید

مرکز خرید پلازا نورته | مرکز خرید لاکچری باز‌ها

اگر می‌خواهید به سراغ برند‌های لوکس بروید این مرکز خرید مناسب شما است. در این مجتمع تجاری از لوازم خانگی تا انواع پوشاک و زیورآلات برای فروش عرضه می‌شود. پلازا نورته دارای سینمایی لوکس با رستوران‌های معروفی است که پس از خرید می‌توانید ساعاتی را در آن وقت بگذرانید.

مرکز خرید لاگاویا | بزرگترین مرکز خرید اروپا

اگر می‌خواهید سوغاتی از برند‌های معروف خریداری کنید، این مرکز خرید انتخابی عالی است. روباز بودن این مرکز خرید آن را منحصر به فرد و متمایز از سایر مراکز خرید مادرید کرده است. لاگاویا بزرگترین مرکز خرید در تمام اروپا محسوب می‌شود.

مرکز خرید پاریکسور | معروف‌ترین مرکز خرید مادرید

پاریکسور با داشتن سقف شیشه‌ای یکی از مراکز خرید خاص در مادرید است که می‌توانید در تمام طول خرید خود از نور طبیعی در آن لذت ببرید. در این مرکز خرید سالن بازی و سینما و رستوران‌های متعددی قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مرکز خرید گران ویا | خیابانی در قلب مادرید

این مرکز خرید هم نام خیابانی است که در آن قرار گرفته است. گران ویا معروف‌ترین خیابان خرید مادرید است که برند‌های لوکس و مشهور جهان را در خود جای داده است. از مهمترین ویژگی‌های این مرکز خرید قرارگیری آن در کنار آثار تاریخی مادرید است.

ارزانترین مراکز خرید مادرید

برای خرید ارزان به سراغ اوت لت‌ها و مراکز خرید تخفیفی مادرید بروید. بهترین اوت لت‌های ارزان در مادرید شامل موارد زیر است:

اوت لت Las Rozas Village: این اوت لت محصولاتی با بیش از ۷۰ درصد تخفیف را عرضه می‌کند. شما می‌توانید در این اوت لت برند‌های معروفی مانند لاکست و ورساچه را هم ببینید. در کنار اوت لت لاس روزاس دو اوت لت Factory Las Rozas نیز قرار دارد که با داشتن ۳۵ مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین‌ها در مادرید به شمار می‌آید.

اوت لت Factory Getafe: این مجموعه نیز با داشتن ۸۵ مرکز خرید محصولات متنوعی را در معرض فروش قرار داده است. شما می‌توانید انواع محصولات زیبایی، پوشاک و… را در این مجموعه از برند‌های معروفی مانند زارا ببینید.

مرکز خرید El Rastro: این بازار بزرگ، هر یکشنبه صبح در خیابان ریپرا دِل راسْتْرُ برگزار می‌شود و فرصتی عالی برای خرید اجناس دست دوم و عتیقه‌جات است.

مرکز خرید سان می‌گل: این بازار سرپوشیده، تنوع بی‌نظیری از مواد غذایی و خوراکی‌های محلی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید نیز محصولاتی با قیمت مناسب از انواع ژامبون، ماهی و صدف را نیز برای فروش عرضه می‌کند. شما تا نیمه شب‌ها فرصت دارید از این بازار دیدن کنید.

رزرو بلیط هواپیما مادرید در فلای تودی

مادرید، شهری جذاب برای سفر است که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. با گشت و‌گذار در تاریخ و فرهنگ غنی این شهر، لذت خرید در مراکز خرید متنوع و امتحان کردن غذا‌های محلی اسپانیایی، سفری خاطره‌انگیز را به خود هدیه دهید.

فلای‌تودی، یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی آنلاین در ایران است که امکان رزرو بلیط مادرید و دیگر کشور‌های جهان را فراهم می‌کند. فلای‌تودی با ارائه خدمات متنوع و قیمت‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا سفر خود را به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما مادرید در فلای تودی، کافی است به وب سایت یا اپلیکیشن این آژانس مراجعه کنید. علاوه بر رزرو بلیط هواپیما شما می‌توانید همزمان برای رزرو هتل محل اقامت خود در مادرید نیز از این طریق اقدام کنید.

نوشتهٔ قبلی
جاهای دیدنی مازندران در زمستان
نوشتهٔ بعدی
جاهای دیدنی سوادکوه در پاییز

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست