مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

پارك جنگلی هلودشت

پارك جنگلی هلودشت بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان و محدوده املش است که بسیار زیبا و دیدنی است. این پارک جنگلی در 12 کیلومتری جاده ییلاقی بلوردکان خصیب قرار داشته و در موقعیت جنوب غربی رودسر میباشد.

پارک جنگلی هلودشت املش

پارک جنگلی بلوردکان

پارك جنگلی هلودشت با مساحت 435 هکتار از جنگل های سرسبز و زیبا تشکیل شده و  از شمال آن بعد از گذشت 24 کیلومتر به بافت جنگلی آغوزچال و بلوردکان دسترسی وجود دارد.

مسیر هلودشتپیشنهاد ما اینست از این منطقه بکر و زیبا در هنگام سفر به املش و استان گیلان دیدن کنید و از منطقه ییلاق ف کوهستانی و سرسبز آن برای رقم زدن سفری عالی بهره مند شوید. پوشش جنگلی این پارک سرسبز در کنار فضاهای مرتفع که وجود دارد ، محیطی مناسب برای استراحت و تفریح را فراهم میاورد.

اینستاگرام

پارک جنگلی هلودشت کجاست؟

اگر تصمیم گرفته اید به این پارک جنگلی بروید، باید بگوییم شما از لاهیجان تا هلودشت حدودا ۴۵ دقیقه راه خواهید داشت. سپس از املش باید در جاده لات لیل بلوردکان به سمت روستای لات‌لیل حرکت کرده و در جاده‌ای که از لات لیل به سمت هالی دشت می‌رسد و کوهستانیست حرکت کنید. بعد از آن نرسیده به بلوردکان باید دوراهی را به سمت چپ بپیچیم تا به هلودشت برسید.

 

هلودشت بلوردکاناگر قصد سفر به املش ، گیلان و یا هرکجای از ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق رزرو اقامتگاه در سایت ایران کجاست بهترین خدمات را دریافت نمایید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

پارک جنگلی هلو دشت

همچنین بخوانید:

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
غار هفت خم تله سره
نوشتهٔ بعدی
روستای تابستان نشین املش

برچسب ها

, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست