مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

معرفی بهترین پارک های آبی ایران!

از جاذبه های پرطرفداری که در انتخاب مقاصد تابستانی تاثیر بسزایی دارد، پارک های ابی می باشد. در فصل تابستان بلیط هواپیما شهر هایی که در ان ها پارک ابی وجود دارد پرفروش تر از دیگر شهر ها می باشد.

تاکنون تنها پارک های ابی خارجی همچون پارک ابی دبی، استرالیا، مالزی، چین و … برای مسافران معرفی شده است، اما خوب است بدانید که برخی از شهر های بزرگ ایران نیز دارای پارک ابی بوده و به خوبی پارک های ابی جهان در حال فعالیت می باشد.

حتی در برخی از شهر ها همچون مشهد شاهد چندین پارک ابی مختلف می باشیم.

فضای پارک های ابی با استخر ها کاملا متفاوت می باشد و برای تمامی افراد سرگرمی خواهد داشت.

اینستاگرام

حال که درست زمان سفر های تابستانی می باشد خوب است که با برخی از مهم ترین پارک های ابی ایران اشنا شوید و سپس برای سفر تابستانی خود برنامه ریزی کنید.

 

اپارک

اپارک تهران

لوکس ترین پارک ابی خاورمیانه که در سال 1396 فعالیت خود را اغاز کرد، اوپارک تهران می باشد که کاملا با استاندارد ها بین المللی طراحی و ساخته شده و تمامی امکانات امنیتی را رعایت می کند.

این پارک ابی بزرگ بعد از بزرگراه آزادگان تهران واقع شده و یکی از جاذبه های مهم پایتخت می باشد.

سانس های اقایان و بانوان این مجموعه متفاوت بوده و باید قبل از خرید بلیط در سایت مجموعه از آن اطلاع کسب کنید.

سرزمین موج های آبی مشهد

شهر مشهد نه تنها یک شهر زیارت محبوب می باشد بلکه از نظر تفریحی و همچنین هتل ها و مکان های اقامتی جز بهترین های کشور می باشد.

از همین رو نیز می باشد که ایرلاین های بسیاری در این مسیر فعالیت دارند و به فروش بلیط هواپیما مشهد می پردازند.

یکی از سرگرمی ها و جذابیت های این شهر وجود پارک ابی سرزمین موج های ابی می باشد. اولین پارک ابی سرپوشیده ایران می باشد و جز بهترین های خاورمیانه انتخاب شده است.

این پارک ابی در سال 2010 جایزه بهترین سرسره ابی را دریافت کرد و فاز دوم ان نیز در سال 1397 به بهره برداری رسید.

 

اپارک

پارک آبی اوشن کیش

اوشن پارک کیش، پارک ابی در فضای باز می باشد که برای راحتی استفاده بانوان از این مجموعه هیچ سازه بلندی در اطراف ان وجود ندارد و هیچ هیلکوپتر، هواپیما و … اجازه پرواز بر فراز ان را ندارد.

در این پارک وسایل های تفریحی پیشرفته بسیاری وجود دارد و تمامی موارد براساس استاندارد های جهانی ساخته و مدیرت می شود. در تور کیش حتما باید یک روز از سفر خود را به پارک ابی اوشن اختصاص دهید.

البته همانطور که می دانید در تمامی سواحل این جزیره دیدنی تفریح و سرگمی های ابی بسیاری وجود دارد اما تجربه این پارک ابی بسیار متفاوت تر خواهد بود.

برای راحتی کار می توانید قبل از حرکت به سمت کیش بلیط ورودی این مجموعه را خریداری کنید.

پارک آبی رامسر

این پارک ابی که در سواحل دریای خزر واقع شده در بین دو شهرستان رامسر و چابکسر واقع شده و با امکانات تفریحی متفاوت در آب های دریا در کنار امکانات دیگر همچون رستوران، کافه، فروشگاه و خوابگاه های کوچک تجربه ای فراموش نشدنی برایتان همراه خواهد داشت.

این پارک ابی برخلاف دیگر پارک های جهان از سرسره و تونل ها برخوردار نمی باشد و با تفریحات ابی گردشگران را سرگرم می کند.

پارک آبی و مجموعه استخر آبسار اصفهان

این پارک ابی با طراحی و معماری منحص به فرد امکانات تفریحی ابی، ورزشیو اقامتی را برای مسافران اماده کرده است. از انجایی که اصفهان مملو از جاذبه های دیدنی و تاریخی می باشد کمتر کسی به وجود این پارک ابی خاص اشاره می کند.

اما شما سعی کنید در طول این سفر حتما به این پارک ابی سر بزنید. البته قبل از برنامه ریزی از سانس های کاری ان اطلاعات کسب کنید.

به غیر از شهر های بالا در شهر های دیگر همچون اهواز و … نیز پارک آّبی وجود دارد.

نوشتهٔ قبلی
مهم‌ترین شهرهای توریستی مالزی
نوشتهٔ بعدی
معنی اصطلاحات رایج هتلی

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست