مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

محصولات رنوس در سال 1401

گروه رنوس یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی می‌باشد. ما در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، آسایشگاه‌ها و خوابگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب هتلی، پوشش کف، حوله هتلی، ملزومات هتلی، مبلمان و ظروف هتلی فعالیت می‌کنیم. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. میخواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. برای خرید تجهیزات و ملزومات هتلی خود از رنوس کافی است ازشماره تلفن‌های زیر اقدام فرمایید.

 

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

اینستاگرام

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

معرفی کالای خواب هتلی رنوس

 

منظور از کالای خواب هتلی آن دسته از محصولاتی هستند که در هتل‌ها برای هر مهمان درهتل در اتاق قرار داده شده است. این دسته از کالای خواب هتلی شامل:

  • ملحفه هتلی
  • پارچه هتلی
  • تشک هتلی
  • محافظ تشک
  • تخت باکس هتلی
  • بالش هتلی
  • محافظ بالش
  • تخت باکس هتلی

ما در زمینه کالای خواب هتلی سال‌هاست به صورت تخصصی در حال فعالیت هستیم. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب بالاترین سرعت است. همچنین امکان سفارشی سازی کالای خواب  شما مانند بسته بندی، سایز و سایر ویژگی‌ها را داریم. دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کالای خواب هتلی با گروه تجهیزات هتلی رنوس در ارتباط باشید.

پارچه هتلی

 

اگر بخواهیم از کاربرد پارچه در هتل‌ها بگوییم میتوانیم از پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های تنظیفی که برای نظافت در هتل به کار می‌رود. در واقع زمانی که از پارچه هتلی صحبت می‌کنیم ذهن ما نا خودآگاه به سمت رنگ سفید و ملحفه کشیده می‎شود. برای خرید پارچه هتلی باید به یکسری نکات توجه کرد که مهمانان هتل در راحتی و آسایش به سر ببرند. نکاتی که در خرید پارچه هتلی باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  1. باید دارای وزن سبک باشد.
  2. ترجیحا دارای رنگ سفید باشد زیرا هتل‌ها معمولا از رنگ سفید در کالای خواب خود استفاده می‌کنند.
  3. کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد ( ضدآبژاول).
  4. قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است بخرند همان پارچه برای ملحفه است. ما در رنوس می‌توانیم انواع پارچه‌های پر مصرف در هتل را برای مجموعه هتل ها تامین کنیم. تخصص ما منسوجات و انواع پارچه ملحفه هتلی با بهترین کیفیت است. ما می‌توانیم برای شما هم پارچه ملحفه هتلی و هم ملحفه دوخته شده را تامین نماییم. برای خرید پارچه لازم است نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید. پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه های ملحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم.

تخت باکس هتلی

تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. تخت باکس ساده را معمولا در هتل‌ها دیده ایم. چیزی شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است که تشک  را روی آن قرار می‌گیرد. تخت باکس هتلی معمولا با پارچه پوشیده می‌شوند اما اسکلت درونی آنها چوبی یا فلزی هم می‌تواند باشد که معمولا برای آب و هوای با رطوبت بالا از جنس چوبی و برای آب و هوای معمولی از باکس فلزی استفاده می‌کنند. رنگ پارچه‌های تخت‌های باکس معمولا سفید است اما بعضی شرکت‌ها از پارچه‌های طوسی رنگ نیز استفاده می‌کنند. همینطور از پارچه‌های مخملی و چرم‌ها نیز با رنگ های متنوع برای دکوراسیون‌های متفاوت می‌توان باکس‌ها را سفارش داد. ولی در هتل‌ها معمولا از پارچه‌های سفید یا طوسی ساده استفاده می‌شود. رویه باکس هتل‌ها می‌تواند پارچه یا چرم باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون هتل دارد که می‌تواند رنگ های مختلفی نیز برای آن‌ها در نظر گرفت. ولی در حالت عادی رویه تخت باکس‌ هتلی سفید رنگ و از جنس پارچه‌های تشکی مثل گرد بافت یا پارچه ژاکارد می‌شود. این پارچه‌ها را با اسفنج و الیاف نقش دوزی می‌کنند که ظاهر پف دار و زیباتری داشته باشند. از مزایای تخت باکس‌های هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمر زیاد تشک به دلیل محکم بودن باکس و پوشش کامل زیر تشک
  • ارتفاع آن استاندارد می‌باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • اسکلت باکس یکپارچه است.
  • حمل و نقل آسان است
  • لبه ندارد و ملحفه هتلی را می‌توان به راحتی تعویض کرد.

ما می‌توانیم به سرعت تخت باکس مورد نیاز شما را مطابق درخواستتان سفارشی سازی کنیم و به دست شما برسانیم. اگر هرسوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

 موکت هتلی

 

انتخاب پوشش کف مناسب بخش مهمی از طراحی دکوراسیون است. یکی از گزینه‌های مناسب، موکت است. موکت یکی از کفپوش‌های رایج و پرکاربرد در هتل‌‎ها می‌باشد. به موکت هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی گفته می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود.مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های موکت هتلی عبارتند از:

  • مقاوم و با دوام بودن  : هتل یکی از مکان‌های پر تردد به شمار می‌آید. به همین دلیل کف پوش مورد استفاده در آن باید از مقاومت و طول عمر کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت موکت‌ها را پس از مدت کوتاهی باید تعویض کرد که ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مقاومت در برابر سایش، ضربه و اجسام سنگین بر اساس میزان تراکم و جنس الیاف مشخص می‌شود.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی:  هر چند در حال حاضر موکت کاملا نسوز در بازار وجود ندارد اما موکت‌هایی با نام کند سوز وجود دارند که بایددر هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این موکت‌ها در صورت آتش سوزی از گسترش حریق جلوگیری می‌کنند و دود کمتری را تولید می‌کنند. قیمت این موکت‌ها نسبت به انواع موکت هتلی دیگر کمی بیشتر است.
  • سهولت در تمیزی:  راه پله، راهرو و اتاق‌های هتل در معرض رفت و آمد زیاد بوده پس باید موکتی برای پوشاندن این بخش‌ها مورد استفاده قرار گیرد که به سادگی تمیز شود. مثلا موکت‌های گل برجسته و یا پرز بلند به هیچ عنوان برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب نیستند، زیرا به راحتی تمیز نمی‌شوند. همچنین باید به دوام آن در برابر شستشو و همچنین ثبات رنگ و کیفیت توجه زیادی شود.
  • رنگ مناسب:  یکی از مواردی که در انتخاب موکت هتلی اهمیت است، داشتن رنگ مناسب این موکت‌ها می‌باشد. زیرا انتخاب رنگ موکت هتلی سلیقه ای نیست و باید متناسب با دکوراسیون باشد.

نوشتهٔ قبلی
نکات طلایی برای انتخاب بهترین لوکیشن ویلا یا سوئیت در شمال در فصل بهار
نوشتهٔ بعدی
سفر به رشت با تخفیف های ویژه فلای تودی

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست