مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

سفر به رشت با تخفیف های ویژه فلای تودی

بسیاری از مردم بهترین گزینه برای خوشگذرانی را شهرهای شمالی می‌دانند. سفر به رشت یکی از جذابترین مکان‌هایی است که گردشگران از آن به خوبی و هیجان‌انگیزی یاد می‌کنند. سفر به رشت اگر در زمان مناسبی باشد بسیاری از جاهای دیدنی را می‌توان بازدید کرد و تفریحات متنوعی را انجام داد. شاید این تصور برایتان ایجاد شود که فصل‌هایی که آب و هوای این شهر برای سفر مناسب است، هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. درحالی که روش‌های بسیاری وجود دارد که سفری ارزان به رشت داشت و از بهترین و متنوع‌ترین امکانات استفاده کرد. در این مطلب می‌خواهیم از راه‌های ارزان سفر کردن و تخفیف‌های ویژه فلای تودی برای سفر به رشت بگوییم.

سفر ارزان به رشت

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که ارزان سفر کردن به معنی کم شدن تفریحات و استفاده از امکانات بی کیفیت است. در حالی که می‌توان از طریق راه‌های مختلفی سفری ارزان و پر از تفریحات متنوع را تجربه کرد. اولین کار برای داشتن سفری ارزان به رشت، جستجوی بلیط با قیمت مناسب است. از آنجایی که جستجو بلیط در تمامی سایت‌ها و سامانه‌های فروش بلیط شاید کاری سخت و طاقت فرسا به نظر برسد، توصیه می‌کنیم که در سایت فلای تودی که مرجع ارزانترین بلیط هواپیما است ثبت نام کنید و در قسمت جستجو بلیط نام شهر موردنظر و تاریخ سفرتان را بزنید و پس از مشاهده نتایج بدست آمده می‌توانید گزینه آخرین تغییرات قیمتی را به من اطلاع بده را فعال کنید. با فعال شدن چنین ویژگی در سایت فلای تودی می‌توانید هرگونه تغییر در قیمت بلیط موردنظرتان که به وجود بیاید از طریق ایمیل به شما اعلام خواهد شد.

یکی دیگر از روش‌های کارآمد نمودار تقویمی است، به طور مثال برای اینکه بدانید بلیط هواپیما رشت در چه روزها و تاریخی‌هایی افزایش یا کاهش قیمت دارد، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. در واقع  از نوسانات قیمتی بلیط موردنظرتان اطلاع پیدا خواهید کرد و برنامه ریزی دقیق‌تری برای سفر به رشت انجام خواهید داد. نمودار قیمتی به شما ذهنیتی دقیق می‌دهد که بهتر است در چه فصل‌ها و زمان‌هایی برای خرید بلیط هواپیما رشت اقدام کنید. علاوه بر این قابلیت‌ها، تقویم قیمتی هم در فلای تودی وجود دارد که بازه زمان‌هایی که بلیط موردنظرتان کاهش قیمت خواهد داشت را نشان می‌دهد.

رزرو هتل ارزان در رشت

پس از خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب برای سفر به رشت، نوبت به رزرو هتل ارزان می‌رسد که این اتفاق زمانی می‌افتد که حداقل 3 تا 4 هفته قبل از سفرتان برای رزرو هتل اقدام کرده باشید. یکی از مهمترین مسائلی که در رزرو هتل باید توجه داشته باشید، بازه زمانی رزرو آن است. به طور کلی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نزدیکی تعطیلات و آخر هر هفته گران قیمت‌تر خواهند شد، پس بهتر است برای رزرو هتل رشت زودتر اقدام کنید. از طرفی توصیه می‌کنیم فصل‌های کم تردد یا زمان‌هایی که مسافران ترجیح می‌دهند کمتر به رشت سفر کنند برای رزرو هتل اقدام کنید

اینستاگرام

تخفیف ویژه فلای تودی برای هتل رشت

در ادامه اگر قصد سفر به رشت دارید برای سریع‌تر شدن روند رزرو هتل در رشت برایتان چند نمونه از هتل‌ های ارزان رشت را معرفی خواهیم کرد.

هتل کادوس بزرگ رشت

اقامت در هتل‌های 5 ستاره دور از انتظار هم نیست تنها باید منتظر فرصتی باشید که هتل موردنظر تخفیف‌های ویژه‌ای برای مهمانان خود ارائه بدهد. هتل کادوس بزرگ رشت در اصلی‌ترین قسمت شهر قرار گرفته و مسافران می‌توانند به راحتی رفت و آمد کنند. هتل 5 ستاره کادوس نما و معماری ویژه‌ای دارد که با ورود به لابی هتل و چیدمان مدرن و شیک، خیالتان راحت می‌شود که در مناسب‌ترین هتل رشت اقامت دارید.  96 اتاق این هتل در 5 طبقه قرار گرفته و کارکنان مجرب کادوس بزرگ در تلاش هستند تا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان قرار دهند. در تمامی اتاق‌های هتل کادوس بزرگ رشت می‌توانید از امکاناتی مانند چای ساز، صبحانه رایگان، حمام ، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، کمد لباس و لوازم بهداشتی استفاده کنید. مهمانانی که در هتل کادوس رشت اقامت داشته‌اند مهمترین مزیت این هتل را دسترسی مناسب به جاهای دیدنی و قیمت مناسب آن دانسته‌اند.

هتل شبستان رشت

برای داشتن اقامتی دنج و مناسب هتل شبستان رشت می‌تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا علاوه بر مناسب بودن امکانات مسافران می‌توانند از تخفیف‌های فصلی و مناسبتی این هتل استفاده کنند. واحدهای اقامتی هتل شبستان در اندازه‌های متنوعی وجود دارد و این مسئله دایره انتخاب مهمانان را بالا برده است. مهمانان در هتل شبستان رشت می‌توانند از امکاناتی مانند جکوزی، سونا، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، میزتحریر، وسایل بهداشتی رایگان و تلویزیون استفاده کنند. هنگام رزرو هتل شبستان رشت درنظر داشته باشید که اتاق‌های توئین تیپ B در طبقات اول تا سوم دارای آسانسور و اینترنت نیستند. مسافرانی که در هتل شبستان اقامت داشته‌اند از رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دسترسی به جاهای دیدنی، کیفیت خدمات اتاق‌ها بسیار ابراز رضایت داشته‌اند.

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل‌هایی که چشم‌انداز به طبیعت دارند برای بسیاری از مهمانان جذاب و هیجان انگیز هستند و اگر این هتل در شهر دوست‌داشتنی رشت هم باشد، لذت اقامت را دوچندان می کند. در طبقات بالای هتل آپارتمان صبوری رشت می‌توانید چشم‌انداز خوبی از کوه و طبیعت داشته باشید. مسافران در تمامی واحدهای اقامتی امکانات مناسب برای آشپزی را دارند و در صورت نیاز می‌توانند وعده‌های خود را در رستوران این هتل میل کنند. البته در تمامی اتاق‌ها به مهمانان امکاناتی مانند صبحانه، روم سرویس، مینی بار با هزینه، لوازم بهداشتی و تلویزیون ارائه می‌شود. مسافرانی که در هتل آپارتمان صبوری رشت اقامت داشته‌اند از دسترسی هتل و قیمت ارزان آن ابراز رضایت کرده‌اند.

شما چگونه ارزان سفر می‌کنید؟

در این مطلب تلاش کردیم که راه‌های سفر ارزان به رشت را برایتان بگوییم، حالا شیما بگویید از چه روش‌هایی برای ارزان شدن سفرتان به رشت استفاده کرده‌اید و می‌کنید؟

نوشتهٔ قبلی
محصولات رنوس در سال 1401
نوشتهٔ بعدی
حمل بار با نیسان به شهرستان

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست