مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

پارک جنگلی بی بی یانلو

پارک جنگلی بی بی یانلو یکی از مناطق دیدنی آستارا محسوب می شود که در استان گیلان قرار گرفته است برای انتخاب این جاذبه گردشگری می توانید از طریق سایت ایران کجاست اقدام به رزرو اینترنتی اقامتگاه خود نمایید.

 

 

پارک جنگلی

پارک جنگلی

اینستاگرام

معرفی پارک جنگلی بی بی یانلو

پارک جنگلی بی‌بی یانلو یکی از مناطق نمونه گردشگری آستارا واقع در روستای بی بی یانلو به وسعت ۱۵۱۲ هکتار، جزء جنگلهای هیرکانی غربی و جنگل هلی میان بند محسوب می‌شود. که در ضلع جنوب غربی و در فاصله ۵ کیلومتری آستارا واقع شده‌ است.

 

 

پارک جنگلی

پارک جنگلی

 

این پارک دارای جاذبه‌های طبیعی زیبایی می‌باشد. وجود چندین دره با دامنه‌های پوشیده از جنگل و چندین قله به عنوان سیمای ویژه و بدیع و چشم‌انداز منحصر به فرد و جالب توجه‌ای ایجاد کرده، در هر زمانی از سال مشتاقان زیادی را به خود جلب می‌نماید.

 

 

پارک جنگلی

پارک جنگلی

این پارک در کنار آبشار لاتون مرتفع ترین آبشار چهار فصل کشور تالاب منحصر بفرد استیل عباس آباد با درختان توسکای شناور و منطقه توریستی و تفریحی حیران ، به عنوان یکی از شاخص ترین مناطق گردشگری شهرستان مبدل شده است.از مهمترین ویژگی های این پارک نزدیک بودن به شهر ، قرار گرفتن در کنار جاده و دسترسی آسان گردشگران به این پارک میباشد. بر اساس مصوبه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 100 هکتار این جنگل جزو مناطق ملی نمونه گردشگری گیلان محسوب می‌شود.گفتنی است از جاذبه‌های این جنگل ،وجود چشمه سار‌های طبیعی است که مورد توجه گردشگران است.

 

پارک جنگلی

پارک جنگلی

با توجه به موقعیت جغرافیایی پارک جنگلی بی بی یانلو که در بهترین نقطه گردشگری این شهرستان و در حد فاصل جاده آستارا به اردبیل و در ابتدای منطقه نمونه گردشگری حیران قرار گرفته و چشم انداز آن نیز به نوار مرزی جمهوری آذربایجان بر جاذبه‌های موجود این پارک جنگلی افزوده است.
تعداد زیادی از گردشگران و مسافران با حضور در پارک جنگلی بی بی یانلوی آستارا از قابلیتهای تفریحی و توریستی این منطقه زیبای جنگلی در مناطق غربی گیلان بهره مند می‌شوند.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را بخوانید.

بام سبز لاهیجان

بقعه شیخ زاهد گیلانی 

باغ ملی لاهیجان

 

 

 

 ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

 

نقشه

نوشتهٔ قبلی
روستا داماش، زمرد سبز گیلان
نوشتهٔ بعدی
چشمه آبگرم ماستخور کجاست؟

برچسب ها

, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست