مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

ابشار لونک سیاهکل گیلان | روستای لونک در گیلان

ابشار لونک یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان و شهرستان سیاهکل است که بسیار پرطرفدار است. این منطقه بکر و زیبا ترکیبی از ابشار ، جنگل و رودخانه است که هر طبیعت گرد و گردشگری حتما دوست دارد از این منطقه زیبا دیدن کند. ابشار لونک در جاده ی سیاهکل دیلمان قرار گرفته و در جنگل لونک میباشد.

ابشار لونک سیاهکل گیلان

اگر قصد سفر به سیاهکل ، گیلان یا هرکجای ایران عزیز را دارید اقامت خودرا به تیم مجرب ایران کجاست بسپارید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

جنگل لونک کجاست؟

این ابشار در 353 کیلومتری تهران قرار دارد و 20 کیلومتر در جاده ی سیاهکل به دیلمان است. در حقیقت برای سفر به این منطقه شما باید 4 ساعت و 45 دقیقه زمان را در نظر بگیرید تا به آن برسید. این ابشار بعد از ارتفاع 6 متری به رودخانه میریزد و زیبایی خاصی به پارک جنگلی لونک میدهد.

اینستاگرام

اگر در فصل بهار و تابستان برای بازدید از این ابشار زیبا اقدام کنید ، خواهید دید که پر آب تر است اما در تمامی فصول ابشار لونک پذیرای مسافران و گردشگرانیست که برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری گیلان ، قصد سفر کرده اند.

ابشار لونک سیاهکل در گیلان

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اب ابشار لونک در نهایت به کجا میریزد؟ باید بدانید این آب مسیر رودخانه را طی کرده و در اخر به شمرود میریزد و در ایجاد این محل گردشگری زیبا تاثیر گذار است.

برای انکه بتوانید از این جاذبه گردشگری گیلان لذت ببرید ، نیاز به مهارت کوهنوردی یا چیز خاصی نیست فقط کافیست عزم خود را برای سفر به جاده ی سیاهکل دیلمان جزم کنید و به راه بیفتید تا از این منطقه بکر دیدن کنید.

پوشش گیاهی این منطقه عبارتند از درختان راش، توسکا، انجیری و ممرز که در این جمگل زیبا زیاد دیده میشود. همچنین اگر حرفه ای باشید میتوانید بسیاری از گیاهان که خواص درمانی دارد را در میان این جنگل پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری سیاهکل

امکانات رفاهی ، گردشگری ، غرفه صنایع دستی و … در این جنگل و در حوالی ابشار لونک قرار گرفته است که میتواند سفر را برای شما اسانتر و لذت بخش تر نماید.

جاهای دیدنی سیاهکل

همچنین اقامتگاه های خوبی در حوالی این ابشار وجود دارد که شما میتوانید در انها استراحت کرده و شب را سپری کنید. دشت سوسن چلچراغ ، تی تی کاروانسرا ، روستای بالارود و … از جمله مناطقی است که در فاصله ی کمی از ابشار لونک قرار دارد و شما میتوانید از انها برای مقاصد بعدی خود استفاده کنید.

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
پارک پاشوران سیاهکل | بزرگترین پارک سیاهکل
نوشتهٔ بعدی
دژ گرماور سیاهکل

برچسب ها

, , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست