مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

خصیب دشت املش | دهکده ییلاقی خصیب دشت

خصیب دشت املش بعنوان یکی از مناطق گردشگری املش در استان گیلان میباشد که منطقه ییلاقی بکر و زیبایی دارد و از مراتع سرسبز و زیبایی برخوردار است

شما میتوانید خصیب دشت یا همان خصیل دشت را در روستای رانکوه گیلان ببنیید و در ارتفاعات بالا ابرها را مشاهده کرده و تجربه ی راه رفتن بر روی ابر را برای خود محقق سازید.

ادرس خصیل دشت املشاگر قصد سفر به املش ، گیلان و یا هرکجای از ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق رزرو اقامتگاه در سایت ایران کجاست بهترین خدمات را دریافت نمایید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

خصیب دشت گیلان

مردم روستای خصیب دشت بیشترین فعالیت خود را در زمینه دامپروری انجام میدهند و در این منطقه بکر و زیبا برای امورات زندگی در این زمینه فعایت میکنند.

اینستاگرام

 

خصیب دشت املش

مسیر روستای ییلاقی خصیب دشت

برای انکه بتوانید به خصیب دشت بروید ، باید  از گیلان به سمت املش حرکت کرده و سپس از دهستان لات لیل، 7 کیلومتر جاده پر پیچ و خم و البته خاکی را بگذرانید تا به دهکده خصیل دشت برسید.

 

خصیب دشت و هلو دشت املش

ییلاق خصیب دشت

این منطقه گردشگری بکر و زیبا برای سفر تمامی فصول مناسب است اما اگر بهار و به ویژه اردیبهشت خصیب دشت را ببینید ، بهترین انتخاب را داشته اید. در فصل بهار نیز سرما و خنکای خصیب دشت روح شما را تازه کرده و حس زندگی را در شما میدمد.

روستای ییلاقی خصیب دشت

 روستای خصیب دشت املش

منطقه ییلاقی خصیب دشت از جمله محل هایی است که همه ساله و در تمامی فصو میزبان گردشگران و مسافران خوش ذوقی ست که میخواهند برای تفریح و استراحت از محیطی دنج و زیبا استفاده کنند و لذت ببرند و انها این منطقه را برای اقامت برمیگزینند.

دهکده ییلاقی خصیب دشت

شما میتوانید در دل روستای دهکده خصیب دشت یا همان خصیل دشت ، لذت نفس کشیدن در هوایی پاک ، خنک و سالم را تجربه کرده و از محیط سرسبز و پرطراوت خصیل دشت لذت ببرید.

همچنین بخوانید:

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
روستای بلوردکان املش
نوشتهٔ بعدی
سه شنبه بازار املش + تصاویر

برچسب ها

, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست