مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

سه شنبه بازار املش + تصاویر

بازاریان و کسبه از سه شنبه بازار املش برای فروش محصولات و تولیدات خود استفاده کرده و در انجا انواع محصولات یافت میشود. این بازار سنتی در املش اولین بار در سال ۱۳۱۲ توسط نصرالله خان بناشد و تا به امروز بعنوان یکی از بازارهای پر فروش کار میکند.

سه شنبه بازار شهر املشاگر قصد سفر به املش ، گیلان و یا هرکجای از ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق رزرو اقامتگاه در سایت ایران کجاست بهترین خدمات را دریافت نمایید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

تصاویر سه شنبه بازار املش

در این بازار سنتی در استان گیلان ، شما میتوانید اقشار مختلف مردم را ببینید که حضور دارند و جریان زندگی در این بازار کاملا مشهود است. بیشتر افرادی که در سه شنبه بازار املش فروشنده هستند اشنا و فامیل بوده و جوانان با ذوق و هیجان در آن حضور پیدا میکنند.

تصاویر سه شنبه بازار شهر املش

اینستاگرام

شما میتوانید در میان اقشار مختلف مردم ، حمامیها ،آرایشگران، قهوه چی ها ، اغذیه فروشی ها و صاحبان مسافرخانه ها و همچنین نعل بندها را ببینید که بازارشان به شدت رونق داشته و مردم با هیجان بسراغ انها میروند و به  تعمیر نعل اسب و قاطر خود میپردازند.

ادرس سه شنبه بازار املش

از دیگر جاذبه های سه شنبه بازار املش ، حضور مارگیران ،معرکه گیران و درویشها که اوقات خوبی برای تفریح نوجوانان و جوانان رقم میزند و انها گرداگرد این هنرمندان جمع شده و تشویق شان میکنند.

خرید از سه شنبه بازار املش

اگر میخواهید لباس محلی تهیه کنید ، ماهی ،تخم مرغ محلی ، سبزی تازه برای سفره ی خود خرید کنید و یا از ترشی ها و مرباهای خوشمزه زنان باسلیقه املشی بهره مند شوید ، از این بازار با قدمت 400 ساله حتما استفاده کرده و در هنگام سفر به املش ، سه شنبه بازار املش را فراموش نکنید.

عکس از سه شنبه بازار املش

قدم زدن در بازار املش در کنار مردم خونگرم و مهربانی که با لهجه ی زیبای گیلکی محصولات خود را بفروش میرسانند حس بسیار خوبی داشته و حتما برایتان جذاب خواهد بود.

سه شنبه بازار املش کجاست

همچنین بخوانید:

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
خصیب دشت املش | دهکده ییلاقی خصیب دشت
نوشتهٔ بعدی
غار سیاه استخر املش

برچسب ها

, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست