مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

روستای بلوردکان املش

روستای بلوردکان املش در روستای لات لیل در بخشی از اطاقور لنگرود میباشد که منظره ی بکر و زیبایی را برای تماشای گردشگران رقم زده است. شما میتوانید برای سفر به روستای بلوردکان املش از یک جاده ی اسفالت عبور کرده و از مناطق گردشگری بلوردکان نظیر رودخانه ، پارک جنگلی ، بناهای تاریخی ، … استفاده کنید.

پارک جنگلی بلوردکان املش

جاده و مسیر ییلاقی که از آن عبور میکنید در نهایت به هلودشت میرسد و جنگل هایی که روستای بلوردکان را به منطقه گردشگری هلودشت میرساند پوشیده از درختان ممرز و توسکا میباشد. در برخی از این جنگل ها فندوق و باغ چای نیز میبینید که احساس خوبی را برایتان به ارمغان میاورد.

 

اینستاگرام

جاهای دیدنی املشاگر قصد سفر به املش ، گیلان و یا هرکجای از ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق رزرو اقامتگاه در سایت ایران کجاست بهترین خدمات را دریافت نمایید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

عکس روستای بلوردکان

ما در اینجا تعدادی از عکس های زیبا از روستای بلوردکان املش با جمعیت  ۱۵۸ نفر (طبق سرشماری سال 85) را قرار دادیم تا مسافران و گردشگران در هنگام سفر به املش و استان گیلان از انها دیدن کرده و از طبیعت بکر و سرسبز و هوای خوش این منطقه لذت ببرند.

روستای بلوردکان اطاقور

مناطق گردشگری مجاور بلوردکان کجاست؟

در ارتفاع 1200 متری که از سطح دریا فاصله هست ، هلودشت قرار گرفته که میتوانید از قهوه خانه ای که در انجا وجود دارد برای استراحت و گذراندن ساعتی خوش استفاده کنید.

عکس های روستای بلوردکان

ابشار زیبایی با فاصله ی 29 کیلومتری از لنگرود قرار گرفته که با راهنمایی های فردی اشنا به محیط میتوانید به آن دست یابید و از دیدنش لذت ببرید. ابشار زیبا را در میان سنگ هایی که در دل کوه نشانده شده اند میبینید که حرکت کرده و خنکای آب جاری از آن بر دل و جان مینشید.

 

روستای بلوردکان در لات لیل

همچنین بخوانید:

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
منطقه جنگلی خرما ( سیسکو)
نوشتهٔ بعدی
خصیب دشت املش | دهکده ییلاقی خصیب دشت

برچسب ها

, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست