مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

معرفی هتل بزرگ شیراز

معرفی هتل بزرگ شیراز

وقتی میان سایت‌های مختلف رزرو هتل شیراز درحال گشت‌زدن هستید، مطمئنا سردرگم خواهید شد و به‌راحتی نمی‌توانید هتلی مناسب را انتخاب کنید. هتل‌های شیراز کم نیستند و خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند نیز شاید فقط کمی با هم فرق داشته باشند. در این گزارش سعی می‌کنیم یکی از هتل‌های شیراز را که اتفاقا یکی از بهترین‌ها است، به شما معرفی کنیم.

معرفی

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های پنج ستاره است که آن را برفراز شهر شیراز ساخته‌اند. سال ساخت این هتل به 1392 برمی‌گردد؛ ازاین‌رو هتلی نوساز محسوب می‌شود. هتل بزرگ شیراز در همسایگی دروازه قرآن قرار دارد و مشرف به باغ‌های شیراز است. این هتل برای نزدیکی به اماکن فرهنگی و تاریخی مانند تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراه‌های اصلی کشور در شرایطی منحصربه‌فرد قرار دارد. این هتل 13 طبقه، 158 اتاق و 253 تخت دراختیار مسافران قرار می‌دهد. به‌دلیل قرارگیری این هتل در دروازه قرآن، یکی از اولین ساختمان‌هایی است که به‌محض ورود مسافران به شیراز مقابل چشم آنان ظاهر می‌شود.

امکانات هتل بزرگ شیراز

اتاق‌های این هتل را می‌توان به سه دسته سوئیت کانکت، اتاق دابل و اتاق دوتخته تویین تقسیم کرد. سوئیت کانکت دو اتاق تودرتو است که هردو اتاق به راهرو اصلی و به یک‌دیگر راه دارند. هریک از این اتاق‌ها به‌تنهایی یک اتاق کامل محسوب می‌شوند و حمام جداگانه نیز دارند. این دو اتاق به‌وسیله یک در از وسط به‌هم متصل هستند. یک خانواده چهارنفره، درصورت درخواست این سوئیت، می‌توانند بچه‌‌ها در یک اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت کنند. اتاق دابل نیز یک تخت دونفره بسیار راحت دارد. امکانات این اتاق شامل دستشویی، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، میز آرایش، صندوق امانات، چای‌ساز، تلویزیون، آی‌پی‌تی‌وی و اینترنت رایگان است. اتاق تویین هم دو تخت یک‌نفره راحت دارد و امکانات آن همانند اتاق دبل است.

اگر به اقامت گاه های سنتی نیز علاقمندید، راهنمای اقامت گاه های سنتی شیراز را بخوانید.

هتل شیراز

هتل بزرگ شیراز شامل مجموعه‌ای از چهار پارکینگ سرپوشیده طبقاتی با  زیربنایی حدود 14000 مترمربع است؛ به‌دلیل همین فضای زیاد، می‌تواند میهمانی‌ها و مراسم مختلف را پشتیبانی کند. دو آسانسور با گنجایش مجموع 20 نفر ارتباط میان پارکینگ و لابی طبقه ششم و مجموعه تجاری را فراهم می‌سازد. هنگامی‌که محل پارک و محل مراسم چندصد متری فاصله داشته باشد، به‌راحتی می‌توانید سوئیچ ماشین خود را دراختیار نیروهایی که در پارکینگ قرار دارند، دهید تا آن‌ها ماشین شما را به پارکینگ انتقال دهند.

رستوران‌های هتل بزرگ یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل میان هتل‌ های شیراز است. این هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ بزرگ دارد. رستوران ایتالیایی هتل در طبقه چهارم واقع شده است. شما با سرو غذا در این رستوران می‌توانید با غذاهای ایتالیایی آشنا شوید. رستوران فضای خانوادگی همراه با موسیقی آرام نیز دارد. منوی این رستوران ترکیبی از پیش‌غذاها، سوپ‌ها، پاستاها، پیتزاهای ایتالیای، استیک، غذای مخصوص، کوکتل، لازانیا، دسرها و سالادها است و 170 نفر ظرفیت مشتری دارد. ارائه خدمت در این رستوران از ساعت 7:30 الی 23:30 انجام می‌شود. رستوران ایرانی این هتل هم با انواع غذاهای ایرانی، خورش‌ها و پلوها در خدمت مسافران است و سعی می‌کند اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم کند.

رستوران دریایی که ازدیگر شگفتی‌های این هتل محسوب می‌شود، در لابی طبقه ششم واقع شده است. این رستوران مجلل با معماری بی‌ظیر و چشم‌انداز فوق‌العاده (فراز شهر شیراز و طبیعت کوه) غذاهای دریایی ارائه داده و چرخشی آرام و دلنشین دارد که همین باعث آرامش مشتری‌ها هنگام سرو غذا می‌شود. تراس این رستوران شما را بیشتر به این چشم‌انداز زیبا نزدیک می‌کند و خاطره نوشیدن یک فنجان قهوه در این تراس چیزی است که نباید ازدست داد. کافی‌شاپ اصلی هتل نیز در لابی طبقه ششم قرار دارد. موسیقی زنده و دلنشین پیانو این کافه را خاص و پرطرفدار کرده است. این کافی‌شاپ با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک برای اوقات‌فراغت شما گزینه‌ مناسبی خواهد بود. ساعت ارائه خدمات در این کافه از 7:30 صبح تا 11 شب است.

هتل شیراز

ازدیگر امکانات این هتل می‌توان به فضای بازی، سالن زیبایی بانوان، سالن‌های همایش، آرایشگاه آقایان و مجموعه‌های تجاری اشاره کرد.

انتهای لابی طبقه ششم فروشگاه‌هایی از برندهای ملی و بین‌المللی برای برآورده‌کردن نیاز مسافران هستند. کیف و کفش، فرش دست‌باف، تابلوفرش، جواهر، لباس زنانه، کت و شلوار مردانه، صنایع دستی و سوغات شیراز را می‌توانید در این طبقه پیدا کنید. سالن‌های همایش به پنج دسته تقسیم می‌شود که عبارت هستند از سالن فرصت شیرازی، سالن شوریده شیرازی، لابی همایشات، سالن همای شیرازی و سالن وصال شیرازی. هریک از این سالن‌ها کاربرد مختلفی دارند مانند مراسم عروسی و ختم، سمینار، کلاس آموزشی و کارگاهی، میهمانی‌های شخصی و…

ظرفیت سالن‌ها از 25 نفر شروع شده و تا 600 نفر ادامه دارد؛ ویدیو پروژکتور از امکانات این سالن‌ها است. پذیرایی ناهار و شام هم در رستوران یا داخل سالن به‌درخواست میهمان انجام می‌گیرد. فضای بازی هتل بزرگ شیراز در طبقه دوم قرار دارد و با بازی‌های شاد، مفرح و سرگرم‌کننده ازجمله بیلیارد، فوتبال‌دستی و بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند لحظاتی شاد را برای گردشگران رقم بزند. سالن زیبایی بانوان در طبقه سوم واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح الی شش عصر و پنج‌شنبه‌ها از 10 تا دو بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی است. خدمات مو، ناخن، ابرو، عروس و پوست ازجمله خدمات این سالن محسوب می‌شود. آرایشگاه مردانه را هم از قلم نندازید. این آرایشگاه نیز در طبقه سوم قرار دارد. همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب به‌صورت تمام‌وقت برای خدمات اصلاح سروصورت، پاکسازی پوست، گریم ویژه داماد، رنگ مو و سشوار آماده است.

سایر خدمات

با رزرو هتل شیراز و اقامت در هتل بزرگ نه‌تنها از خدمات بالا استفاده کرده بلکه از امکانات دیگری مانند روم‌سرویس، آب رایگان، اینترنت، سرویس فرنگی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، آژانس مسافرتی، جکوزی، سونا و استخر، لاندری و… نیز استفاده کنید. شما می‌توانید این هتل را با استفاده از رزرو اینترنتی هتل شیراز در سایت‌ علی‌بابا انتخاب کرده و به‌راحتی آن را رزرو کنید.

آدرس

شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز

 

 

نوشتهٔ قبلی
موزه جواهرات ملی ایران
نوشتهٔ بعدی
رزرو بهترین هتل‌های یزد در رهینو

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست