مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

رستوران معلق مشهد | تصاویر

امروزه با پیشرفت جوامع شهری، سلیقه افراد در انتخاب یک رستوران یا مکانی برای تفریح تغییر پیدا کرده است. صاحبان این مشاغل همواره می کوشند تا با یک ایده خلاقانه افراد بیشتری را به رستوران های خود بکشانند. رستوران معلق مشهد یکی از همین ایده های فوق العاده جذاب است. شما می توانید همزمان هم هیجان یک تفریح جدید را تجربه کنید و هم می توانید در کنار خانواده و دوستانتان در یک فضای کاملا آرام بخش غذا میل کنید.

رستوران معلق مشهد یکی از جاذبه های دیدنی مشهد است. این رستوران اولین رستوران معلق و هوایی است که در ایران و همچنین در خاورمیانه ساخته شد. این نوع رستوران اولین بار در کشور بلژیک ساخته شد. اکنون حدود چهل کشور عربی و اروپایی دارای رستوران هوایی ( که پدیده ای جذاب برای جذب بیشتر گردشگر است) هستند.

ادرس رستوران معلق در مشهد

ادرس رستوران معلق در مشهد

 

اینستاگرام

رستوران معلق بلژیک ظرفیت بیست و دو نفر را دارد. در تمام کشورهایی که دارای این نوع رستوران هستند رستوران های معلق به وسیله جرثقیل بلند می شود اما رستوران معلق مشهد تنها رستوران هوایی جهان است که روی سازه ای که وظیفه بلند کردن رستوران را دارد نصب شده است.

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد

یکی دیگر از نقاط تمایز این رستوران با دیگر رستوران های هوایی در سایر کشورها امکان استفاده از رستوران معلق مشهد در تمام فصول است.

در این رستوران هوایی سی و چهار وسیله گرمایشی وجود دارد که امکان استفاده از رستوران را حتی در سردترین روزهای سال ایجاد می کند.

 

رستوران معلق در مشهد

رستوران معلق در مشهد

ظرفیت رستوران معلق مشهد

این رستوران معلق چهل و دو نفر ظرفیت دارد که از این تعداد ده نفر خدمه رستوران هستند. رستوران معلق مشهد تا ارتفاع چهل متر بالا و پایین می رود و نه تن وزن دارد. در این رستوران هوایی هر سه وعده صبحانه و ناهار و شام سرو می شود. همه حاضران در رستوران معلق بیمه می شوند. 

جالب است بدانید که این رستوران، مجهز ‌ترین، بزرگ ترین و مرتفع ‌‌ترین رستوران معلق در دنیاست.  رستوران معلق مشهد در دهکده شاندیز در سال1396 به عنوان پدیده گردشگری سال افتتاح شد.

رستوران معلق مشهد ادرس

رستوران معلق مشهد ادرس

نکات مهم در رستوران معلق مشهد

از نکات جالب رستوران معلق مشهد اجرای موسیقی زنده در ارتفاع است. رفتن به این رستوران برای افرادی که به دنبال یک ماجراجویی جدید هستند، مثل پرش از ارتفاع هیجان انگیز است. اگر قصد یک سوپرایز واقعی را برای دوستان، خانواده و یا حتی افرادی که برایتان از ارزش بالایی برخوردارند، دارید می توانید از این رستوران برای این کار استفاده کنید. سوپرایز تولد، سالگرد ازدواج، جشن ترفیع کاری و یا حتی خواستگاری همه این لحظات با بودن در رستوران معلق مشهد جذاب تر از هر جای دیگری می شوند. به این ترتیب شما یک لحظه ی خاص را برای عزیزانتان به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کردید.

پذیرایی هر وعده حدود یک ساعت طول می کشد و هزینه ورودی آن هفتاد هزار تومن است. در این مجموعه در کنار رستوران می توانید از بانجی جامپینگ نیز لذت ببرید. در رستوران معلق مشهد  فری با ظرفیت گرم کردن چهل غذا قرار دارد. این موضوع به این معنی است که شما می توانید در ارتفاع بالا هر نوع غذایی که مایلید را سفارش دهید. 

شاید برای اولین بار باشد منوی غذا رستوران را در ارتفاع 40 متری از زمین در حالیکه معلق هستید دریافت میکنید. تجربه ی ورود به رستوران معلق احتمالا برایتان اینگونه است که حواس و تمرکز شما را از روی غذا ، معطوف به جاذبه های دیگر این رستوران می کند و شما سعی می کنید از لحظه به لحظه ی بودن در رستوران خارق  العاده و خاص در مشهد لذت ببرید.

سازندگان این رستوران مبلغی در حدود 20 میلیارد تومان هزینه کرده اند، تا خاص ترین رستوران معلق را در جهان ایجاد کنند و مردم با رفتن به این رستوران برای خود و دوستانشان خاطره سازی کنند.

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد_بانجی جامپینگ

آدرس رستوران معلق مشهد

استان خراسان رضوی، مشهد، کیلومتر ده جاده شاندیز – مشهد، دهکده شاندیز

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

جاهای دیدنی مشهد

کارالند

پارک پروفسور بازیما

پارک آبی ایرانیان

سرزمین موج های

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ قبلی
5 مرکز خرید ساری | تصاویر
نوشتهٔ بعدی
زیباترین ییلاق سوادکوه

برچسب ها

, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست