مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

چه زمانی بهترین تجربه فروش خودرو را خواهید داشت ؟

چه زمانی بهترین تجربه فروش خودرو را خواهید داشت ؟

کاربرد خودرو در کشور ما با کشورهای دیگر همیشه غیرقابل مقایسه بوده است؛ بدین معنی که در کشورهای دیگر خودرو خریداری‌شده پس از استفاده چندساله و رسیدن به دوره استهلاک به خودروهای اسقاطی می‌پیوندد. در ایران اما شرایط به گونه‌ای دیگر است. پس از چندین سال استفاده به خاطر افزایش قیمت‌ها می‌توانید خودروی مستهلک خود را با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه خریده‌اید به فروش برسانید. بنابراین می‌توان گفت که خودرو در ایران علاوه بر کارکرد حمل‌ونقل، در نقش کالاهای سرمایه‌ای نیز حاضر شده است. به همین دلیل زمان و شرایط فروش خودرو اگر خریدوفروش خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

به وضعیت تقاضا توجه کنید

خودرو 206

تقاضا را می‌توان یکی از تأثیرگذارترین عوامل بر تعیین قیمت کالاهای مختلف از جمله خودرو دانست. بایستی دقت داشته باشید که تقاضا در زمان و مکان‌های مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین می‌توانید از این تفاوت زمانی و مکانی در تقاضا استفاده کرده و کسب سود نمایید. بدین معنی که ممکن است در زمان‌هایی تقاضا برای خرید خودرو در بازار افزایش یابد و ممکن است شما از محلی که تقاضای کمتری برای خرید خودرو وجود دارد خودرو را خریداری کرده و در محلی با تقاضای بیشتر و قیمت بالاتر خود را به فروش برسانید علاوه بر این‌ها همچنین تقاضا برای برخی از مدل‌های خاص خودروهای داخلی و خارجی بیشتر از رقبای هم‌رده خواهند بود. در این مورد بهتر است قبل از خرید، تحقیقات مناسب و کافی انجام دهید تا خریدوفروش خود را با میزان تقاضای بازار هم‌راستا کرده و بتوانید از فروش خودرو کسب سود کنید.

خودرو را در زمان سلامت آن بفروشید

فروش خودرو درزمانی که خودرو در وضعیت سلامت فنی و بدنه به سر می‌برد بسیار آسان‌تر و پرطرفدارتر خواهد بود. هرچه خودرو به سمت‌وسوی یک خودروی مستهلک و کارکرده پیش رود، قیمت آن نیز به قیمت خودروهای اسقاطی نزدیک‌تر خواهد شد. ممکن است شما نیز این‌گونه فکر کنید که خریدوفروش خودرو به‌طور مداوم مبلغی را به‌عنوان هزینه تعویض خودرو به شما تحمیل خواهد کرد و بهتر است که خودروی خود را تا زمانی که کار می‌کند و دچار مشکلات حادی نشده است نگه‌دارید. اما واقعیت اینجاست که اگر محاسبه کنید که میزان هزینه تعمیرات خودرو در سال‌های مختلف به چه میزانی خواهد بود متوجه خواهید شد که مبلغی که برای خرید خودروی جدیدتر و کم‌کارتر پرداخت خواهید کرد به‌احتمال‌زیاد کمتر خواهد بود. علاوه بر اینکه دردسر و اتلاف زمان برای مراجعه به تعمیرگاه را نیز نخواهید داشت.

همراه مکانیک

بهترین روش فروش خودرو

همراه مکانیک به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرجع خریدوفروش آنلاین خودرو کشور با داشتن بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده کشور و کارشناسان مجرب خود می‌تواند بهترین زمان و شرایط فروش خودرو را برای شما تشخیص داده و تجربه خوبی در فروش خودرو برایتان ایجاد کند. با استفاده از خدمت فروش سفارشی خودرو توسط همراه مکانیک می‌توانید از مزایای زیر در فروش خودرو استفاده کنید:

  • فروش خودرو بدون پرداخت هزینه
  • عدم اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتریان احتمالی
  • عدم مواجهه با دلالان و واسطه گران بازار خودرو
  • صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری
  • فروش خودرو در بهترین شرایط قیمتی
  • فروش خودرو در کمترین زمان ممکن
  • تنظیم قولنامه با استفاده از مشاوره حقوقی همراه مکانیک

نوشتهٔ قبلی
آیا خوردن نان بهتر از برنج است؟
نوشتهٔ بعدی
اطاقور | جاهای دیدنی شهر اطاقور | عکس های جذاب

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست