مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

هتل های سمنان و رزرو هتل با ارزان ترین قیمت

رادار361

 

در سفر به شهر سمنان شاید به دلیل ناشناخته بودن این شهر برای مسافران رزرو هتل سمنان کار کمی دشوار به نظر برسد. بهترین راه حل آشنایی با انواع هتل‌های سمنان و چگونگی رزرو این هتل‌ها از طریق یک سایت معتبر است. هتل‌های چند ستاره شهر سمنان امکانات رفاهی خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند که سفر به یادماندنی برای مسافران ایجاد می‌کند. پس بیاید کمی بیشتر با هتل سمنان در این متن آشنا شویم تا ارزان‌ترین هتل و اقامتگاه را در سفر به این شهر بتوانید رزرو کنید.

بهترین هتل های سمنان

  1. هتل گوت که مال سمنان

این هتل 5 ستاره در همکاری با بخش خصوصی و شهرداری سال 1394 افتتاح گردیده‌است. این هتل نوساز با 4 طبقه و 55 واحد اقامتی در مرکز شهر قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل گوت که مال در طبقه دوم و سوم هستند که چشم‌انداز زیبایی برای مهمانان هتل به ارمغان می‌آورد. رستوران ایرانی و فرنگی هتل در لابی با ظرفیت 500 نفر بهترین غذاها را به مهمانان ارائه می‌دهند. کافی‌شاپ هتل نیز در لابی انواع نوشیدنی‌های گوارا، دسر و کیک‌های مختلف را به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های سمنان است.

در هتل گوت که مال سمنان اتاق عقد، صرافی، موزه فرش و صنایع دستی، بانک و پارک آبی برای مهمانان هتل با بهترین خدمات وجود دارند. اتاق‌های هتل به مبل، میز، تلویزیون، روم سرویس مجهز هستند. کارمندان هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی مسلط هستند.

 

  1. هتل گل شهمیرزاد سمنان

این هتل 4 ستاره که در یکی از مناطق خوش آب و هوا در سمنان است بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. شهمیرزاد که نام این منطقه است برای این هتل نیز انتخاب شده است. این باغ باصفا و دشت‌های سرسبز در دل کویر قرار دارند. از مکان‌های زیبا در نزدیک هتل می‌توان به جنگل رودبارک، چشمه‌های باداب سورت و روستای ملاده اشاره کرد.

این هتل سمنان امکانات رفاهی مناسبی مانند پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون و یخچال فراهم کرده‌است.

  1. هتل پارامیدا شاهرود

هتل پارامیدا در سال 1386 در زمینی به وسعت 5 هکتار افتتاح شده‌است. این هتل شامل یک ساختمان و 7 بلوک دوطبقه است. محیط سرسبز فضای هتل چشم انداز زیبایی برای 44 سوئیت این هتل سمنان فراهم کرده‌است.

سالن همایش و کنفرانس، آلاچیق، آبنما، پارک بازی کودکان، رستوران همگی در این هتل زیبا برای رفاه مهمانان طراحی و ساخته‌است. این هتل فاصله نزدیکی با دانشگاه شاهرود و فرودگاه دارد.

 

رادار361

هتل های ارزان در سمنان

  1. هتل سنگسر سمنان

این هتل 3 ستاره در سال1378 افتتاح شده است و محیطی آرام و دلنشین و چشم اندازی زیبا در فضای آرام و هوایی خنک برای مهمانان خود فراهم کرده‌است. رستوران، کافی‌شاپ، کافه سنتی، سالن آمفی تئاتر و همایش، لاندی از امکانات این هتل برای رفاه مهمانان هستند.

این هتل تا فرودگاه تنها 26کیلومتر و تا راه‌آهن 21 کیلومتر فاصله دارد.

  1. هتل جهانگردی سمنان

هتل 3 ستاره جهانگردی که در خیابان مرکزی شهر قرار دارد دسترسی به فرودگاه و راه‌آهن و مراکز دیدنی را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. از مراکز نزدیک این هتل سمنان می‌توان از بازار سمنان، مسجد جامع، دروازه ارگ و بافت قدیمی قنات های شهر بازدید و از سوغاتی‌های سمنان خرید کرد. رستوران، نمازخانه، یخچال و تلویزیون نیز برخی از خدمات این هتل هستند.

  1. هتل جهانگردی بسطام

این هتل 2 ستاره با 25 باب اتاق در شهر بسطام و در فاصله 6 کیلومتری شاهرود قرار دارد. هتل که عضو هتل‌های جهانگردی است بهترین خدمات رفاهی را برای مهمانان هتل فراهم می‌کند. فضای سبز هتل، کافی‌شاپ، رستوران، کارمندان مسلط به زبان انگلیسی و امکانات رفاهی اتاق‌ها آسایش و محیطی آرام برای مهمانان فراهم می‌کنند که در کنار رزرو هتل سمنان با قیمت ارزان خاطراتی ماندگار را برای مسافران به یادگار می‌گذارند.

  1. هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد سمنان

این هتل 1 ستاره در خیابان ساری و مرکز شهر قرار دارد. هتل گل شهمیرزاد تنها 4 واحد اقامتی در فضای سنتی با امکانات مدرن برای مهمانان هتل بهترین خاطرات ماندگار در میان هتل‌های سمنان را ثبت می‌کنند.

 

رادار 361

رزرو هتل سمنان با رادار361

رزرو هتل‌های سمنان به صورت آنلاین در برنامه‌ای پیش از سفر می‌تواند به شما در سفری آرام و اقامتی آسوده در شهر سمنان کمک زیادی بکند. اما استفاده از یک سایت معتبر نیز نکته مهم و قابل توجهی برای انتخاب و رزرو هتل‌های سمنان است. سایت رادار361 با سابقه درخشان در زمینه رزرو هتل در سطح و رزرو هتل‌های سمنان به شما کمک زیادی خواهد کرد. این سایت پس از دریافت مقصد و تاریخ سفر و رزرو هتل در جست وجو میان هتل‌ها بهترین و ارزان‌ترین هتل را برای رزرو به شما معرفی خواهد کرد.

اما اگر هنوز برای رزرو بلیط هواپیما سمنان خود اقدامی نکرده‌اید، سایت رادار361 مناسب‌ترین بلیط هواپیما مطابق با شرایط شما و ارزان‌ترین موردها را به شما معرفی خواهد کرد. در این سایت با فیلتر اطلاعات خرید بلیط هواپیما خود مانند انتخاب سطح هواپیما، کلاس پروازی خود با سرعت بیشتری می‌توانید بلیط هواپیما خود را از میان انواع شرکت‌ها انتخاب و خریداری نمایید.

در برنامه‌ریزی سفر و رزرو هتل از انواع هتل‌های سمنان و بلیط هواپیما از طریق سایت ردار361 شما ‌می‌توانید در زمان و هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید و ارزان‌ترین بلیط‌ها را تهیه نمایید، در این‌صورت نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و با تلفن و کامپیوتر شخصی خود به راحتی تمام کارها را انجام خواهید داد و خاطره خوبی از رزرو هتل سمنان و بلیط هواپیما برای شما ثبت خواهد شد.

نوشتهٔ قبلی
ماندگارترین هدایای تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
زیبایی خیره کننده باغ ایرانی ده ونک

برچسب ها

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست