مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

تالاب سیاه درویشان صومعه‌ سرا

تالاب بکر سیاه درویشان که در شمال صومعه سرا قرار گرفته است یکی از مناطق زیبا و دیدنی است که در هنگام سفر به صومعه سرا مورد توجه گردشگران قرار میگیرد. از جمله محصولات این منطقه برنج، صیفی‌جات، مرکبات و توتون میباشد که توسط مردم زحمت کش تولید میگردد. اگر از جمله افرادی هستید که به محیط زیست و حیوانات علاقه مند هستید، تالاب سیاه درویشان صومعه‌ سرا را از دست ندهید چراکه انواع پرندگان بومی، مهاجر همچون کیلار، فیلوش، خوتکای پر سفید و معمولی و لک لک و انواع آبزیان را میتوانید در این منطقه ببنید.

تالاب سیاه درویشان صومعه‌ سرا

اگر قصد سفر به صومعه سرا ، گیلان و یا هرکجای از ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق رزرو اقامتگاه در سایت ایران کجاست بهترین خدمات را دریافت نمایید.

[search_form post_type=”accommodation” style=”style2″][/search_form]

تالاب سلکه کجاست؟

تالاب زیبای صومعه سرای رشت در قسمت جنوبی تالاب انزلی قرار گرفته و پذیرای پرندگان مهاجر همچون کیلار، فیلوش، خوتکای پرسفید و معمولی میباشد. این موضوع منجر به جذب گردشگران بین المللی برای انجام تحقیقات شده و بر اهمیت این تالاب دیدنی افزوده است.

اینستاگرام

مرداب بکر سیاه درویشان

تالاب سلکه در 23 کیلومتری مرکز استان بوده و در میان رودخانه های زیاد استان گیلان ، 10 رودخانه کوچک و بزرگ که در صومعه سرا قرار دارد و از ماسال و فومن سرچشمه گرفته اند.

برای رسیدن به سیاه درویشان باید در 5 کیلومتری صوفیان ده ، به ورودی سیاه درویشان رفته و از پل عبور کنید. بعد باید با قایق به سمت تالاب بروید. اما اگر میخواهید با خودرو خودتان بروید بهترین مسیر حرکت ازجاده هنده خاله استکه در این مسیر با مسجد پیر ولی مردخه کوچک نیز اشنا میشوید.

مرداب بکر سیاه درویشان

از جمله ویژگی هایی که این منطقه گردشگری را متفاوت و خاطره انگیر قرار داده است میتوان به چراگاه های حاشیه این تالاب اشاره کرد که بسیار دیدنیست. همچنین مسیر پر از دشـت هـاي زیبا ، شالیزارهای برنج و درختان صنوبر بر قدرت زیبایی اش افزوده و انرا دلربا کرده است.

تصاویر تالاب سیاه درویشان

نقشه سیاه درویشان

تالاب سلکه کجاست

تالاب سلکه صومعه سرا

منطقه تفریحی سیاه درویشان

تالاب صومعه سرا کجاست

زیباترین تالاب گیلان

تالاب سلکه و سیاه درویشان و نرگستان

همچنین بخوانید:

پل خشتی لوشان

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
جاهای دیدنی صومعه سرا گیلان + تصاویر | راهنمای سفر به صومعه سرا
نوشتهٔ بعدی
شهر تاریخی گسکر گیلان + تصاویر

برچسب ها

, , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست