مکان

مطالب تصادفی

مطالعه مطلب

جاده اسالم به خلخال+عکس

این جاده ی زیبا به وسعت 70 کیلومتر از اسالم به سمت خلخال کشیده شده و در جنوب استان اردبیل به پایان میرسد. جاده اسالم به خلخال به دلیل انکه در منطقه شمالی کشور قرار گرفته است، در بیشتر فصول سال شاهد بارش باران است و هوای بسیار خنکی حتی در فصل تابستان را تجربه میکند.

اگر قصد سفر به تالش ، استان گیلان و یا هرکجای ایران عزیزمان را دارید ، میتوانید از طریق سایت ایران کجاست اقدام به رزرو اقامتگاه نمایید.

جاده اسالم به خلخال

زمانی که در این جاده حرکت میکنید، میبنید که بیشتر بخش های جاده را جنگل زیبا و درختان تنومند تشکیل داده و قسمتهایی از کنار جاده اسالم به خلخال ، محل عبور جریان رودخانه است.

اینستاگرام

اجاره کلیه در جاده اسالم به خلخالجاده ی اسالم به خلخال ، به دلیل نزدیکی به دریای خزر عموما دارای مه و رطوبت است و لذت سفر در این جاده ی جنگلی مه الود ، حتما شما را وسوسه میکند تا بر آ ن قدم بگذارید.

هتل در جاده اسالم به خلخال

ممکن است در هنگام گذر از جاده اسالم به خلخال ، مردم عشایر نشین و روستایی های این منطقه را ببینید که سخت کوشانه تلاش میکنند و برای امرار معاش خود زحمت میکشند. اما خوب که به چهره ایشان بنگرید ، ارامش ، قناعت و صبوری حاصل زندگی در طبیعت بکر جاده اسالم به خلخال را در انها مشاهده میکنید.

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال

از تهران تا جاده اسالم به خلخال ، در حدود 427 کیلومتر فاصله وجود داشته و 5 ساعت و 26 دقیقه زمان لازم است تا به این منطقه برسید.

جاده اسالم به خلخال در بهار

بهترین زمان سفر به جاده اسالم به خلخال

بهترین زمان برای اقامت در جنگل ، تابستان است که هوا گرمتر میباشد. در فصل پاییز جاده اسالم به خلخال ، رنگی و بسیار زیباست. رنگ های نارنجی و زرد و قرمز در کنار هم زیبایی عجیبی را رقم میزند.

جاده اسالم به خلخال در پاییز

فصل بهار جاده اسالم به خلخال بسیار دیدنی است. دشت های شقایق شگفتی عجیبی را رقم میزند. مه آلود شدن این جاده ی زیبا نیز میتواند بر دلرباتر شدنش موثر باشد. همچنین دریاچه ی « نئور » ، در 48 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل به طرف خلخال ، به مساحت 210 هکتار قرار دارد که بر زیبایی این منطقه افزوده است. عمق این دریاچه به 5 کیلومتر میرسد.

همچنین بخوانید:

پارک جنگلی گیسوم

ابشار بارزاو لوندویل

سفر به سوباتان

روستای جوکندان کجاست؟

اسبومار تالش

روستای سراگاه

روستای مریان تالش

ایران کجاست : سایت جامع گردشگری ایران

*اگر اطلاعات یا تجربه ای از سفر به این منطقه دارید ، حس خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

نوشتهٔ قبلی
روستای مریان تالش
نوشتهٔ بعدی
روستاهای خمام | عکس های جذاب

برچسب ها

, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست